Кількість
|
Вартість
|
||
|
Захоплююча сімейна гра про змагання відьом в Чорноліссі. Справа в тому, що в чаклунській раді з'явилося вакантне місце. Місцеві відьми тут же кинулися доводити, що вони гідні зайняти його.
«Blackwood» гра: зіллєваріння в Чорноліссі
Відправляйтеся в Зачаровану гущавину за чарівними інгредієнтами - чотирилисником, грибами, жабами і кажанами. Варіть магічні зілля, продавайте їх або обмінюйте на заклинання. Прямо зараз Гікач ознайомить вас з подробицями.
Перед початком партії з трьох фрагментів збирається ігрове поле - село, ліс і хатина Фагуса (саме в такому порядку). Маркер походів ставиться на перший розподіл лісу. У першій колонці над селом викладаються стопки карт заклинань, правіше - випадкові карти зілля. Всі стовпчики над поділами лісу заповнюються картами лісу. Відьми отримують по три маріонетки одного кольору і по вісім монет.
Ігровий процес
Партія триває три раунди. Кожен раунд - п'ять походів до лісу. Похід в ліс складається з двох етапів:
- Дослідження лісу
Відьми по черзі виставляють по одній маріонетці на вільні карти лісу. Якщо все маріонетки вже виставлені, відьма пропускає цей крок, чекаючи повернення в село.
- Повернення в село
Гравці розбирають карти лісу зі своїми маріонетками з колонки над маркером походів. Відьма може купити карту лісу за вказану на карті ціну, повернути маріонетку в запас і зрушити горизонтальний ряд карт лісу вліво. Виставлені маріонетки зсуваються разом з картами. Якщо відьма не купує карту, карта лісу скидається.
Після повернення в село маркер походів просувається на одну поділку. Ряди заповнюються новими картами лісу.
Додаткові дії:
-
зварити зілля (При поверненні в село). Відьма скидає необхідні інгредієнти (карти лісу) і отримує карту зілля і гроші.
- обміняти зілля на заклинання. Відьма може відправитися до чарівника Філіпа Тапімоке (автор гри не дуже скромний), заплатити кілька монет, віддати зазначені зілля і отримати карту заклинання.
- продати зілля. Відьма перевертає карту зілля і отримує три монети.
- використати заклинання. Відьма застосовує ефект карти заклинання і перевертає карту.
- позичити гроші у Фагуса Бука. Якщо у відьми не більш двох монет, вона може отримати 5 монет і жетон Фагуса Бука.
Кінець раунду і кінець гри
В кінці раунду всі невикористані інгредієнти псуються. Відьми рахують загальну вартість наявних карт лісу, ділять суму на два, округлюють в меншу вартість і отримують відповідну кількість монет, а карти лісу скидають. Використані карти заклинань перевертаються назад, вони знову готові до використання. Маркер походів повертається на перший розподіл лісу.
Партія закінчується після третього раунду. Або - якщо розібрані всі карти зілля. Відьми підсумовують очки на картах зілля і віднімають по 5 очок за кожен жетон Фагуса Бука. Кожні три монети, що лишились - це ще одне очко. Перемагає відьма з найбільшою кількістю очок. Вона і потрапляє в Зачаровану раду Чорнолісу.
Гікач також радить звернути увагу на ігри «Ліс казок», «Зіллєваріння», «Шарлатани из Кведлінбургу», «Алхіміки» та «Алхімік з Гластонбері».