Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець Rozum
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мовонезалежна
Час партії 60 - 90 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 8+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Сімейні
Додатковий Настільні ігри, Америтреш, 8-9 років, Для дітей, Кооперативні, Гральні кістки, Соло
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

15 гексів ігрового поля
Місячний трек
Маркер астролябії
3 маркери стін
Герб Авеля
27 жетонів монет
3 жетони місячної печатки
3 жетони пасток
4 планшети персонажів
8 кубиків героя
Лічильник сили звіра
25 жетонів спорядження
31 фішка монстрів
Буклет із малюнками персонажів
4 фішки персонажів
3 жетони кратера
Альманах
Двостороння мапа сузір'я
Пам'ятка гравця
5 кубиків монстра
20 маркерів міцності
10 маркерів пошкоджень
4 жетони дій
12 маркерів використаного спорядження
Мішечок для спорядження
Правила гри
Артикул моделі R034UA

Настільна гра Хроніки замку Авель (Chronicles of Avel)

В наявності
Артикул: R034UA
1 899 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Хроніки Авеля – кооперативна гра, в якій спорядження ваших сусідів за столом не мають викликати заздрість, а навпаки підсилювати командний дух всіх інших. Адже тільки разом ви зможете подолати служителів темряви та перемогти у фінальній битві з великим та жахливим Звіром.

Гікач вражений такою кількістю класних компонентів в одній коробці Chronicles of Avel, зокрема неординарними трьохрівневими планшетами гравців, на яких містяться спеціальні слоти для фішок здоров'я і амуніції та рюкзак для знахідок і монет. Ще одним плюсиком до атмосфери гри є спеціальна карта сузір'я, яка допомагає обрати ім'я своєму героєві. А знайдене після бою спорядження гравці тягнутимуть всліпу з мішка і матимуть на це всього 5 секунд.

Рюкзак Героя

Отримавши в якості артефакту спорядження, гравець обирає куди його розмістити: в праву руку зброю, в ліву щит, на голову шлем. Все інше можна покласти в рюкзак, проте місце в ньому обмежене, і якщо жетон просто не поміститься туди фізично (накладати жетони поверх не можна), то і взяти його з собою герой не зможе.

Як перемогти Звіра

Гра триватиме певну кількість раундів в залежності від кількості гравців. Гравці у свій хід можуть обмінюватися амуніцією з побратимами, якщо стоять на одному тайлі, та виконати 2 дії з можливих, в тому числі дві однакових:

  • Переміщення. Перемістіть свою фішку героя на сусідній тайл. Якщо він був закритим – відкрийте його, символ лігва означатиме появу монстра. Дію переміщення можна також використати на таємний шлях між двома тайлами з зображенням телепорту.
  • Битва. Під час зустрічі на тайлі з монстром (малим, великим або Звіром), герой може атакувати, кинувши кубики. Кількість кубиків монстра вказана на його жетоні, а герой завжди кидає 2 зелених кубики та декілька додаткових в залежності від своєї амуніції чи еліксирів. Після вирішення битви та отримання ушкоджень можна відступити або виконати ще до двох сутичок. Якщо монстра було переможено – нагородою можуть бути монети, нове спорядження, або поліпшення спорядження. Якщо здоров'я героя опускається до 0 – він переміщується на тайл Замку та повністю відновлює здоров'я, але втрачає всі монети та 1 спорядження на свій вибір.
  • Активація тайла. Якщо герой знаходиться в локації Кам'яні кола, Магазин, Кар'єр, Ельфійський табір, Озеро бажань, Пустеля, Покинуте село чи Майстерня алхіміків – то можне скористатися її ефектом. 
  • Відпочинок. Герой «розбиває табір», відпочиває та відновлює 2 одиниці здоров'я.

Схід Чорного місяця

Коли маркер раундів пробуджує головного монстра – Звіра – він починає свій похід на замок. Відтепер після ходів всіх гравців всі монстри рухатимуться в сторону замку. Для перемоги команді необхідно знищити всіх монстрів, включаючи Звіра.

На захисті фортеці

На локації Замок гравці не лише відновлюватимуть своє здоров'я, а і будуватимуть фортифікації (в цьому допоможе локація Кар'єр). Монстри не можуть увійти в замок, якщо там є хоча б одна стіна, в такому випадку замість входу в замок вони просто знищують одну стіну. Якщо якомусь монстрові вдасться увійти в замок – партія закінчується поразкою героїв.

Гра «Хроніки Авеля» має три режими складності в залежності від рівня сміливості тих, хто збереться з вами за одним столом. А для найбільш відчайдушних сміливців, які не бояться самотужки кинути виклик чудовиськам – передбачено захоплюючий соло-режим.

 

Відеоогляд настільної гри Chronicles of Avel

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору