Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дуельна карткова гра на взятки про боротьбу за престол фентезійного королівства. Настільна гра «Claim 2» була розроблена в 2018 році Скоттом Олмсом, автором «Будиночка на дереві» та широко представленої на сайті Гікача Крихітної епічної серії - «Крихітні Епічні Галактики», «Крихітні Епічні Королівства», «Крихітна Епічна Пригода», «Tiny Epic Defenders», «Tiny Epic Mechs», «Tiny Epic Western», «Tiny Epic Tactics», «Tiny Epic Pirates», «Tiny Epic Dinosaurs» тощо.
Claim 2 гра на взятки. Фентезійна карткова дуель
Король помер, проправивши лише рік. Гравцям пропонується пороботься за вакантний трон, використовуючи можливості 5 фентезійних фракцій - гномів, тролів, гігантів, драконів і мудреців-провидців.
Перед початком гри всі карти затасуються в одну колоду. Противники отримують по 13 випадкових карт.
Перебіг гри
Партія складається з двох етапів. На першому етапі гравці наймають поплічників, а на другому вони розігрують їх, щоб заслужити прихильність фракцій.
- Наймання поплічників
Фаза триває 13 ходів. Щоходу відкривається одна карта з колоди. Лідер (перший гравець - той, хто останнім узяв взятку) грає одну будь-яку карту з руки. Інший гравець повинен зіграти карту тієї самої фракції, якщо вона є у нього на руці. Відкриту карту отримує гравець, який зіграв карту більшого номіналу. У разі нічиєї карту забирає лідер. Лідер також забирає карту, якщо інший гравець зіграв карту не тієї фракції.
Зіграні карти скидаються. Переможець додає отриману карту до свого стосу поплічників. Той, хто програв, бере випадкову верхню карту з колоди й додає до свого стосу поплічників.
- Використання поплічників
Гравці беруть в руки стоси найнятих поплічників. Фаза триває 13 ходів. Щоходу лідер грає одну карту з руки. Інший гравець грає карту відповідної фракції, якщо вона у нього є на руці. Переможець визначається так само, як і в першій фазі. Переможець забирає собі обидві карти.
Здібності фракцій
- Гноми. Виграні в другій фазі гноми кладуться не до стосу взяток, а перед гравцем.
- Гіганти. Кожен виграний у другій фазі гігант змушує противника скинути одну карту гнома, що лежить перед ним.
- Дракони. Гравець, який останнім зіграв дракона в другій фазі, стає лідером, незалежно від того, чи взяв він взятку.
- Тролі. Після дуелі тролів у другій фазі переможець отримує тільки 1 троля з найбільшим значенням. Друга карта відкладається в сторону. Вона дістанеться тому, хто візьме наступну взятку.
- Провидці. Якщо використаний у першій фазі провидець приніс перемогу, гравець може подивитися й взяти собі верхню карту з колоди. Тоді відкрита карта, за яку велася боротьба, дістається противнику.
Визначення переможця
Гравці рахують, скільки представників окремої фракції вони зібрали. У разі однакової кількості карт перемагає набір з найбільшим номіналом. Переможцем гри стає той, хто перетягнув на свою сторону більше фракцій.