Кількість
|
Вартість
|
||
|
ГАЛАКТИЧНІ АРТЕФАКТИ
Якщо ви хочете дізнатися, як завоювати Галактику, запитайте у лорда Ерадікуса. Цей темний володар вже стільки разів намагався підкорити її холодне серце квітами, шампанським і рафаелло, що врешті-решт Галактика не витримала і сказала йому навпростець: «Чого тобі треба, Ерадікус? Бери що хочеш, забирай будь-які артефакти, тільки не маяч перед очима, а то набрид гірше гаморреанської ріпи».
ЗЛОДІЇ НА БОРТУ
Ніхто не знає, що відповів Галактиці темний лорд, однак довгоносий шпигун з космопорту Мос Ейслі повідомив, що якісь артефакти були завантажені на зоряний крейсер Ерадікус Прайм і відбули в невідомому напрямку. Ну як - в невідомому: недавно космічний корабель бачили в скупченні Тіріона. Кажуть, що Ерадікус Прайм заходив за плазмою на Боброву Кручу, де набрався злодюжок, як бліх.
ПОГРАБУВАННЯ ЗОРЕЛІТА
Залізногрива конячка Ерадікуса - топовий зореліт. Новісінький, всього лише 2117 року випуску, його дизайн був гідно оцінений на міжгалактичних конкурсах «Golden Geek-2117» і «SXSW-2118». На борту Прайма є командний центр, гідропонний відсік, медична лабораторія і навіть гармата Судного дня. А тепер на борту є і злодії. Їх мета - дістатися до командного центру і понести звідти по одному артефакту.
ЗАВЗЯТІ ДЕКБІЛДЕРИ
Давня карткова гра «Зоряні імперії» - найпоширеніша гра в населеній частини Галактики. У неї грають імперці, торговельні федерати, технокультисти і навіть слимаки. Гікач не знає, до якої фракції належать злодюжки, але все в них видає завзятих картярів-декбілдерів. Вони працюють так: розігрують карти з руки, скидають їх і добирають нові. За допомогою карт вони переміщаються по коридорах від одного відсіку до іншого, атакують ворогів і купують нові карти. Куплені карти потрапляють в скид, вони замішуються в нову колоду лише тоді, коли поточна колода спорожніє.
ЩО ЗА ШУМ, А БІЙКИ НЕМА?
Популярний довідник «Краще телефонуйте Гікачу» вважає шум безладними коливаннями зовнішнього середовища, пов'язаними з раптовими змінами амплітуди і частоти. Майже будь-який шум дратує органи слуху, а особливо неприємний гуманоїдному вуху звук, видаваний дудками вувузелами десь на планеті Земля. Якщо вже зайшла мова про шум, то злодії є одними з найбільш безшумних створінь у Всесвіті. Втім, тут їм не дуже пощастило, оскільки і слух лорда Ерадікуса відрізняється якоюсь феноменальною чуйністю. Темний володар чує кожен звук на картах, кожен стукіт і дзвін, брязкання і скрежет. Насторочивши вуха, він рухається по треку тривоги, готовий наваляти незваним гостям.
АТАКИ ЕРАДІКУСА
Витягнув карту з «кланком» - мусиш додати свій кубик в пул шуму. Коли Ерадікус атакує, всі кубики кладуться в мішок, змішуючись з чорними кубиками промахів. Потім з мішка дістається стільки кубиків, яка сила атаки темного володаря. Кольори витягнутих кубиків вказують на злодіїв, які отримують втрати. Щоб мінімізувати кількість нападів Ерадікуса, гравцям потрібно частіше розправлятися з картами його поплічників, витрачаючи на них очки атаки.
ЗВАБЛИВА НЕВІДОМІСТЬ
Дослідження зорельота - найцікавіша частина пригоди. Злодюжкам доведеться неабияк полазити по відсіках і каютах Ерадікуса Прайм. Вони будуть відкривати секретні бонусні жетони, купувати на чорному ринку ключі, пропуски, аптечки і контрабанду, а також використовувати Телепорт і гіперліфти, щоб випередити конкурентів. Для отримання доступу до командного центру, де лежать артефакти, гравцям потрібно буде розмістити свої дата-кубики в двох інших модулях.
КІНЕЦЬ ГРИ
Щоб перемогти в грі, потрібно дістатися до рятувальної капсули з вкраденим артефактом і іншими корисними предметами, що дають переможні очки. Очки також даються за саму рятувальну капсулу і за карти в колоді. Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.
Якщо вам подобається механіка колодобудівництва, рекомендуємо також звернути увагу на ігри «Домініон. Друга редакція», «Битви Героїв», «Світи Ктулху» або «World of Tanks: Rush».