980 грн
|
|
980 грн
|
платежі
по 327 грн
платежі
по 490 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 56x87 (100 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 56x87 (50 шт) - 4 пачки |
---|---|
Видавець | Ігрова майстерня |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 30 - 60 хвилин |
Гравців | 4 - 7 |
Вік | 12+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Для компанії |
Додатковий | Настільні ігри, 10-13 років, Для підлітків, Новачкам, Творчі, Фентезі, Гумор |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
121 карта натяків 37 карт дій 10 карт спопеляючого погляду Правила гри |
Артикул | IM1017UA |
Потішна паті-гра в сеттингу «Крагморти». Настільна гра «Aye, Dark Overlord!» Була розроблена в 2005 році четвіркою італійських друзів спільно з Тімом Уреном, одним з авторів обожнюваного Гікачем містичного детективу «Таємниці Аркхема». У 2005 році гра «Aye, Dark Overlord!» Стала номінантом конкурсу «Lucca Games».
Ріґор Мортіс гнівно позирає на своїх гоблінів-посіпак… Принижені невдачею під час виконання чергової місії, вони плекають надію перекласти свою провину на кого завгодно, щоб уникнути суворого покарання Темного Володаря.
Це незвичайна гра, у ній немає переможців, а є лише один невдаха, якого й буде оголошено винуватцем ганебного провалу.
Гікач скаже: «Беріть дві!» Гра випущена в двох самостійних примірниках: Червоній коробці та Зеленій коробці, кожна з яких містить різні набори карт і може бути поєднана з іншою для ще більшого шаленства.
Червона коробка може похвалитися картами з двома діями на вибір, в той час як Зелена коробка містить особливі дії «Моя черга» та «Не може бути!»
У цій веселій грі один гравець стає темним володарем Рігором Мортісом, а решта учасників - його дурними слугами. Повернувшись з чергового проваленого завдання, вони намагаються виправдатися перед своїм господарем. Як завжди, найспритніші будуть помилувані, а простодушні - покарані.
На початку гри карти поділяються на дві колоди - Підказки і Дії. Слуги отримують по три карти з кожної колоди. Темний володар починає гру.
Ріґор Мортіс запитує у будь-якого слуги, чи виконано завдання. Слуга починає виправдовуватися. Або переводить стрілки на іншого гравця спеціальною картою, після чого добирає карти Підказки до трьох карт в руці. Якщо на гравця перевели стрілки, він добирає одну карту Дії.
Той, що відповідає, зобов'язаний розіграти хоча б одну карту Підказки (але не більше трьох таких карт). Такі карти містять підказки, що допомагають виправдовуватися. Гравець може перевести стрілки далі, розігравши відповідну карту разом з картою Підказки.
Інші гравці можуть заважати, перебивати і відпускати уїдливі коментарі, розігруючи карти Підказок разом з картою дії «Зачекай-Но!». Темний володар також може втручатися в розповідь, перебивати слугу, підчіплювати його і вимагати подробиць.
Якщо гравцеві не вдається виправдатися, перевести стрілки або у нього немає карт Підказок, він отримує від Ріґора Мортіса Згубний погляд. Такий гравець скидає всі карти з руки і добирає три нові карти Підказки і три нові карти Дій.
Коли якийсь слуга отримує третій Згубний погляд, він тягне карту Дії з колоди. Якщо на ній немає черепів Ріґора Мортіса, гра триває. В іншому випадку цей слуга програє і стає козлом відпущення. Ріґор Мортіс карає його. Цікаво, що наступним Ріґором Мортісом стає саме цей нещасний гравець. Він отримає можливість помститися в наступній партії.
Гравці намагаються дожити до кінця партії і розіграти якомога більше карт Підказок. Перед початком гри учасники отримують по 5 карт Підказок і по три карти Дій. Один гравець стає Темним володарем. Роль Темного володаря передається по колу. Темний володар бере три карти Підказок і на їх основі складає план місії.
Партія складається з раундів, кожен раунд ділиться на фази:
Будь-який гравець може скинути скільки завгодно карт з руки і добрати нові карти, щоб на руці було 5 карт Підказок і 3 карти Дій.
Темний володар вибирає слугу і звинувачує особисто його в провалі місії. Слуга грає карту Підказки і намагається виправдатися. Якщо Темний володар приймає пояснення, карта Підказки залишається лежати перед слугою.
Темний володар може не повірити поясненням, зігравши карту «Цап-Відбувайло». Тоді слуга повинен зіграти іншу карту Підказки - з тим же символом, що і на карті переведення стрілок. Сам обвинувачений теж може зіграти карту переведення стрілок, звинувативши побратима. Розігруючи карти «Зачекай-Но!», в розповідь слуги можуть втручатися інші гравці.
Якщо гравець не може зіграти карту Підказки потрібного типу або, не дай бог, ненароком звинувачує Темного володаря, він отримує Згубний погляд.
Можна скасувати другий або третій Згубний погляд (вимолити пощаду), зігравши з руки карту Дії без черепів. У свою чергу Темний володар може скасувати цю дію (проявити безпощадність), також зігравши з руки карту Дії без черепів.
В кінці раунду Темним володарем стає наступний гравець за годинниковою стрілкою.
Гра закінчується, коли хтось отримує третій Згубний погляд, а вимолити пощаду не вдається. Переможцем стає гравець, який вижив, з найбільшою кількістю розіграних Підказок.