Кількість
|
Вартість
|
||
|
Небезпечна плавильня - нові зіткнення у Dark Souls – Iron Keep Expansion
Занадто важкий для власного фундаменту Залізний форт поволі просідає до розпеченої лави. Дим, що його оточує, та багрянець вогню, що не може розвіяти темряву навколо його стін, справляють неймовірно гнітюче враження й сповіщають мандрівників про небезпеку. Доповнення «Dark Souls: Iron Keep Expansion» запрошує дослідників настільних Темних душ до зіткнення із новими випробовуваннями у видатній локації з другої частини ігрової серії.
Steamforged зробили оновлене видання базової гри, що враховує та виправляє недоліки попередниці та є сумісним з усіма доповненнями до попередньої редакції. Гікач, звісно, каже про базові набори «Tomb of Giants» та «Painted World of Ariamis», до яких і можна додати ворогів з цього доповнення.
Особливості доповнення Dark Souls: Iron Keep Expansion
- Кришталеві ящірки - встигніть вбити прудких створінь, аби отримати вельми цінні матеріали для поліпшення своєї зброї!
- Сір Аллон - міні-бос цього доповнення із мечем виняткових розмірів.
- Демон Плавильні - і арена бою, і здібності з розмірами цього головного боса місцевості вражають своєю складністю й дизайном.
- Для ще більшого розширення свого досвіду Гікач радить придбати «Darkroot Basin & Iron Keep Tile Set» - набір плиток локацій цієї місцевості.
Особливості настільної гри Dark Souls
Зазначимо кілька провідних механічних переваг на шляху в тьмяні локації для битви з гігантськими босами.
- Запрограмовані дії ворогів. Як у менших суперників це стосується відстані переміщення і швидкості ударів, боси відчуваються дійсно живими: їхня колода дій, що поступово розігруються, не перетасовується та зациклиться після першого кола використання, утім, реагуватиме на зовнішні умови, розташування гравців та боса і його стан - витривалість і поранення.
- Використання стаміни. Усі рухи й удари мають свою ціну, після якої героєві потрібен час для відновлення.
- Режим кампанії. Низка зустрічей із міні-босами для зіткнення із гігантом наприкінці. Кожен бос, звісно, має свій патерн поведінки.
- Використання вогнищ. Герой, що зазнав поразки, так само втрачає все та відроджується коло вогнища. Втім, у настільному втіленні Темних Душ вогнище може згаснути після певної кількості використань, після чого герой вже не зможе повернутися.