Кількість
|
Вартість
|
||
|
Подих холоду у Dark Souls: Vordt of the Boreal Valley Expansion
Перед вами один з небагатьох мегабосів, справжній гігант поруч з рештою! Вордт з Північної долини настільки високий, що вимушено пересувається навкарачки під склепінням чималої зали, що є його ареною боса. Додайте цього пам'ятного боса з третьої частини ігрової серії до базової настілки за Темними душами разом із «Dark Souls: Vordt of the Boreal Valley Expansion».
Steamforged зробили оновлене видання базової гри, що враховує та виправляє недоліки попередниці та є сумісним з усіма доповненнями до попередньої редакції. Гікач, звісно, каже про базові набори «Tomb of Giants» та «Painted World of Ariamis», до яких і можна додати боса з цього доповнення.
Особливості доповнення Dark Souls: Vordt of the Boreal Valley Expansion
- Величезна фігура Вордта з Північної долини - не тільки компонент настілки, але й деталізована прикраса полиці колекціонера!
- Особливі механіки поведінки боса, що змінюються протягом бою як реакція на отримані ушкодження.
Особливості настільної гри Dark Souls
Зазначимо кілька провідних механічних переваг на шляху в тьмяні локації для битви з гігантськими босами.
- Запрограмовані дії ворогів. Як у менших суперників це стосується відстані переміщення і швидкості ударів, боси відчуваються дійсно живими: їхня колода дій, що поступово розігруються, не перетасовується та зациклиться після першого кола використання, утім, реагуватиме на зовнішні умови, розташування гравців та боса і його стан - витривалість і поранення.
- Використання стаміни. Усі рухи й удари мають свою ціну, після якої героєві потрібен час для відновлення.
- Режим кампанії. Низка зустрічей із міні-босами для зіткнення із гігантом наприкінці. Кожен бос, звісно, має свій патерн поведінки.
- Використання вогнищ. Герой, що зазнав поразки, так само втрачає все та відроджується коло вогнища. Втім, у настільному втіленні Темних Душ вогнище може згаснути після певної кількості використань, після чого герой вже не зможе повернутися.