Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дипломатична стратегія з механікою спадку. Настільна гра «The King's Dilemma» була розроблена в 2019 році Ялмаром Хашем ( «Фотосинтез», «Kick-Ass: The Board Game») та Лоренцо Сільвою (Гікач знає його за іграми «Лабораторія» та «Паропарк»). Разом вони також створили «Фортецю Маджонг» і «Railroad Ink».
У 2019-20 роках The King's Dilemma гра ставала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel», «Spiel des Jahres» і «Golden Geek» в категорії «Найінноваційніша гра». «Дилема короля» отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Щодня вона піднімається все вище в рейтингу найкращих тематичних ігор.
Дилема короля гра. Політична стратегія з механікою спадку
Учасники гри переносяться в похмурий фентезійний світ. Очоливши великі доми Анкіста, гравці борються за вплив у королівській раді. В процесі партії вони постійно приймають непрості рішення, вибираючи між правдою та вигодою.
Гравцям пропонується унікальна інтерактивна пригода з історією, що розвивається, сюжетними розвилками та безліччю кінцівок. Упродовж кампанії (приблизно 15 партій) гравці будуть відкривати секретні конверти, робити наклейки і писати на ігрових компонентах, змінюючи ігрове поле та розстановку сил.
Перебіг гри
Кожен раунд складається з 5 фаз:
- Карта дилеми
Гравці беруть нижню карту з колоди дилеми й читають новий фрагмент історії. Зворотний бік карти поки залишається тайною.
- Наслідки
Гравці кладуть маркери наслідків на шальки терезів згідно з символами на карті дилеми.
- Голосування
Члени ради повинні вирішити дилему на карті. Вони можуть дискутувати, домовлятися, торгуватися й укладати угоди. Рішення вплине на розвиток сюжету та долю королівства. Від гравців залежатиме, які карти відкриються й які події відбудуться.
Гравці голосують по черзі за варіант «Так» або за варіант «Ні». Гравець може спасувати й отримати жетон влади або ж стати суддею.
- Підсумки голосування
Варіант з більшістю жетонів голосів перемагає. Суддя вирішує можливу нічию.
- Наслідки дилеми
Зачитуються наслідки вибраного варіанту на зворотному боці карти дилеми. Гравці переміщують жетони ресурсів, стабільності й оновлюють тенденції. Якщо треба, вони відкривають новий конверт, наклеюють наклейки тощо.
Безкомпромісна боротьба за владу та рішення на користь своєї династії можуть спровокувати бунти, війну та голод. А невигідні для гравця рішення, навпаки, можуть привести до суспільного благополуччя, заможності й процвітання всього королівства. Досягнення династій відмічаються на ширмах гравців. Виконавши умови, гравці отримують нагороди й відкривають особливі здібності.
Партія завершується, коли король зрікається престолу або помирає. Гравці рахують набрані очки задумів. Від очок задумів залежать місця, які займуть гравці, отримувані очки престижу і/або жадібності. У фіналі кампанії гравці дізнаються ім'я переможця.