Кількість
|
Вартість
|
||
|
Doctor Who: Nemesis - станьте головним ворогом останнього Володаря Часу!
«Doctor Who: Nemesis» - це суперницька гра, в якій учасники перевтіляться у ворогів Доктора Хто, видатного мандрівника у часі й просторі: далеків, кіберлюдей, Майстра або скорботних янголів. Втілюйте план своєї останньої Немезиди, й станьте тими, хто завдасть вирішального удару останньому Володареві Часу! Гікач запрошує вас поринути у подорож простором й часом, зустрітися із кількома втіленнями Доктора та його супутниками, спланувати найлютішу помсту й неодмінно справдити найгірші страхи мандрівника у Тардіс.
В Гікача також є й інші настільні ігри за мотивами відомих франшиз. Окремо наголосимо на грі «Відьмак. Старий Світ» за мотивами творів Анджея Сапковського, грі «Істота» за фільмом жахів Джона Карпентера та «Star Wars. Зовнішнє Кільце» за видатною зоряною сагою.
Приготування до гри Doctor Who: Nemesis
- Кожен учасник вибирає свою фракцію (далеки, кіберлюди, Майстер або скорботні янголи) та отримує відповідний планшет контролю.
- Покладіть планшет контролю вибраною схемою Немезиди догори й викладіть на середину планшета свій маркер Немезиди та два жетони впливу.
- Перемішайте усі жетони Докторів та роздайте усім учасникам по 2 випадкових жетони. Вони мають розмістити цих Докторів на комірках Тардіс свого планшета.
- Кожен гравець створює особисту колоду Немезиди зі своїх 27 основних карт Немезиди, 5 карт відповідної схеми Немезиди для і 4 карти схем отриманих гравцем Докторів (загалом 40 карт). Решту карт поверніть до коробки.
- Перетасуйте утворені колоди. Кожен учасник бере стартову руку з 5 випадкових карт (для Кіберпланувальника - 6 карт).
- Усі гравці по черзі кидають гральну кістку й додають своє значення сили з планшета керування. Учасник із найбільшим отриманим значенням стає першим гравцем.
Перебіг гри Doctor Who: Nemesis
Гравці ходять по черзі, доки один з них не виконає мету своєї схеми Немезиди. Першим свій хід робить перший гравець, далі - решта учасників за годинниковою стрілкою.
Хід гравця складається з 7 кроків:
- Початковий крок. Ви маєте застосувати усі ефекти відповідного кроку зі свого планшета й усіх карт у грі, включно з картами, що відповідають вашим Докторам. Також протягом цього кроку ви можете зіграти відповідні миттєві карти.
- Крок контролю. Ви маєте перемістити свій маркер Немезиди на планшеті на іншу комірку.
- Крок посіпак. Ви можете або зіграти карти посіпак з руки, або перемістити наявних у грі посіпак. Розмістити їх після розіграшу карти можна тільки на своєму планшеті, однак перемістити їх можна до будь-якої локації на планшеті будь-якого гравця.
- Крок конфлікту. Протягом цього кроку ваші посіпаки можуть влаштувати бій та захопити локацію. Ви можете ініціювати щонайбільше 1 конфлікт у свій хід. Цей крок має послідовні етапи:
- Ініціювання конфлікту (необов'язково). Ви можете розпочати конфлікт у локації, в якій присутні ваші посіпаки й посіпаки щонайменше одного суперника. Усі присутні у локації учасники також є сторонами конфлікту. Усі герої є суперниками для всіх сторін незалежно від приналежності до конкретних Докторів.
- Додання жетонів впливу. Ви можете додати жетони впливу на цю локацію, щоб збільшити свою силу на 1 за кожен жетон. Усі гравці таємно беруть кількість жетонів, яку бажає додати, та затискає у кулак, після чого усі водночас розкривають долоні й показують жетони.
- Розіграш карт з умовою конфлікту. Якщо ви маєте миттєві карти з умовою конфлікту, на цьому етапі ви можете зіграти їх. Учасники грають карти по черзі, починаючи з ініціатора конфлікту й далі за годинниковою стрілкою. Щойно більше ніхто з учасників не бажатиме зіграти додаткову карту, розіграйте ефекти карт у зворотній послідовності: від останньої зіграної до першої. Карти на цьому етапі можуть грати навіть ті учасники, що не є стороною конфлікту.
- Розрахунок сили. Розрахуйте свою базову силу в цьому конфлікті, додавши показник сили зі свого планшета, силу кожного свого посіпаки у локації, усіх постійних закріплених за цими посіпаками карт поліпшень, усіх миттєвих карт з умовою конфлікту та доданих жетонів сили.
- Кидок кістки сили. Усі сторони конфлікту кидають кістку й додають отриманий результат до своєї базової сили у конфлікті.
- Визначення переможця. Гравець із найбільшим показником сили здобуває перемогу (навіть якщо це герої). Сторони, що зазнали поразки, скидають усіх посіпак та прикріплені до них карти. Якщо серед героїв були Доктори, переможець бере їх у полон. Усі учасники скидають використані жетони впливу.
- Крок дій. Ви маєте виконати доступні у поточній локації маркера Немезиди дії або натомість одержати жетон впливу за кожну невиконану дію.
- Крок завершення. Протягом цього кроку ви можете застосувати усі миттєві ефекти з умовою цього кроку, й потому скинути жетони впливу до п'яти, скинути усі карти й добрати на руку нові до 5. Передайте хід наступному у черзі учаснику.