Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.
Настільні ігри, Дюна, Євро, Для підлітків, Гікам, Соло, Фантастика
У коробці
Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.
1 ігрове поле
13 дерев’яних агентів
70+ дерев’яних компонентів гравця
60+ дерев’яних маркерів ресурсів
200+ карт
8 карт лідерів
25 жетонів
2 додаткові аркуші
Правила
Артикул
GKCH008
Штрихкод
4820242620035
Механіки
Колодобудівельна, Контроль територій, Менеджмент ресурсів, Менеджмент руки, Пряма взаємодія, Розміщення робітників
Зверніть увагу. Зараз проходить передзамовлення на українське видання гри Дюна: Імперіум (Dune: Imperium).
Гра очікується у вересні 2025 року, тоді ж замовлені копії і будуть розіслані замовникам.
Колодобудівна стратегія за мотивами знаменитого циклу «Дюна». Настільна гра «Dune: Imperium» була розроблена в 2020 році. Автора гри, американського геймдизайнера Пола Деннена, гікачі та гіки знають за іграми «Кланк! Підземна пригода», «Clank! In! Space!» та «Clank! Legacy: Acquisitions Incorporated». Dune Імперіум гра отримала відмінні оцінки та відгуки. Щодня вона піднімається все вище в рейтингах тематичних і стратегічних ігор на сайті «BoardGameGeek».
Цифровий застосунок до гри, що підтримує різноманітні ігрові режими: соло, гра вдвох, "Розвідники з Арракіна" та "Бліц!", було перекладено українською мовою!
Дюна: Імперіум гра. Колодобудівна боротьба за Арракіс
«Dune: Imperium» - стратегічна гра з механіками побудови колоди, розміщення робітників і контролю територій. Гравці намагатимуться взяти під контроль різні фракції Імперіума - лютих воїнів пустелі Фрименів, сестринство Бене Ґессерит, гільдію Лоцманів або Вищу Раду Ландсрааду, очолювану імператором Шаддамом IV з Дому Коррино - й поборються за планету Арракіс, багату на прянощі меланжу. Прянощі - найцінніший ресурс в Імперіумі. Кажуть, що той, хто контролює видобуток прянощів, контролює весь Всесвіт.
Перед початком гри учасники беруть лідерів із базових фракцій - Пола Атріда, Ґлоссу «Звіра» Раббана, графа Мемнона Торвальда, графа Ілбана Річеза чи інших відомих героїв. Вони отримують компоненти свого кольору, по 1 маркеру води та стартові колоди з 10 «слабких» карт. Гравці перетасовують стартові колоди й кладуть їх поруч з картами лідерів.
Перебіг гри
Гра триває доти, доки якийсь гравець не набере 10 переможних очок. Упродовж партії гравці будуть як отримувати, так і втрачати переможні очки. Поточна ситуація відображається на треку переможних очок.
Партія складається з раундів. Кожен раунд ділиться на 5 фаз:
Початок раунду
Відкривається верхня карта з колоди конфліктів. Гравці добирають по 5 карт зі своїх колод. Якщо карт у колоді не вистачає, треба сформувати нову колоду, перетасувавши карти зі скиду.
Ходи гравців
Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Активний гравець може відправити свого агента або розкрити карти. Також можна розіграти інтригові карти задуму (це не вважається дією). Розкривши карти, гравець більше не ходить у цьому раунді. Фаза завершується, коли всі гравці розкриють карти.
Відправити агента. Агента можна відправити у вільну локацію на ігровому полі. Гравець розігрує карту з руки. Один з символів на цій карті повинен збігатися з символом вибраної локації. Також гравець мусить заплатити ціну або виконати вимоги локації. Гравець застосовує ефект локації та ефект комірки агента на зіграній карті. Він просуває свій маркер на одну поділку треку впливу фракції, що володіє цією локацією.
У локації з символом видобутку прянощів - Імперському Басейні, Басейні Гаґґа або на Великій рівнині - агент видобуває вказану кількість прянощів + всі прянощі, які вже були в локації.
За кожен символ кубика на розіграній карті або в локації гравець переміщує кубик загону зі свого запасу до власного гарнізону. Якщо гравець відправляє агента у бойову локацію, він може додати в зону конфлікту на полі кубики загонів, отримані цього ходу, та 1-2 кубики загону з гарнізону.
Розкрити карти. Гравець розкриває позосталі на руці карти. Він кладе їх окремо від карт, за допомогою яких відправляв агентів. Далі він застосовує ефекти комірок розкриття на розкритих картах. Кожен меч на картах дає 1 очко сили. Кожен загін у зоні конфлікту дає 2 очки сили. Якщо у гравця щонайменше 1 кубик загону в зоні конфлікту, він відмічає сумарну силу на шкалі бою.
За очки переконливості на розкритих картах можна придбати карти з ряду Імперіуму або Фонду. Ціна вказується в правому верхньому куті карти. Гравець може купити скільки завгодно карт, аби у нього вистачало очок переконливості. Всі куплені та розіграні карти кладуться до скиду.
Бій
Починаючи з першого гравця, учасники бодай з 1 кубиком загону в зоні конфлікту можуть по черзі розіграти будь-яку кількість інтригових карт бою. Застосувавши ефекти розіграних карт і відкоригувавши силу на шкалі бою, гравці визначають переможців бою. Гравець, що посів перше місце за силою, отримує найвищу нагороду з поточної карти конфлікту, а друге місце - другу нагороду. Гравець на третьому місці отримує третю нагороду тільки у грі вчотирьох.
Видобуток
Якщо Імперський Басейн, Басейн Гаґґа або Велика рівнина вільні від агентів, в ці локації додається по 1 прянощі.
Відкликання
Якщо ніхто не переміг, набравши 10 чи більше очок, гравці повертають своїх агентів з поля. Маркер першого гравця передається наступному учаснику за годинниковою стрілкою.
Якщо хтось набирає 10 чи більше очок або колода конфліктів вичерпується, гравці застосовують ефекти інтригових карт кінця гри. Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.
Безплатний застосунок. Гра соло/удвох, «Розвідники з Арракіна» та «Бліц!»
Також ви можете завантажити безплатний застосунок «Dire Wolf Game Room». Він допоможе у грі соло або вдвох. Тепер ваші віртуальні суперники зможуть купувати карти з Ряду Імперіуму, а значить, партії стануть ще цікавішими й динамічнішими.
Крім того, додаток додає режим «Розвідники з Арракіна» для 3-4 гравців. Використовуючи цей режим, на початку кожного раунду ви будете відкривати одну або декілька спеціальних карт, які значно впливають на дії гравців і розвиток поточного раунду.
Є 5 типів таких карт:
Комітети. Гравці зможуть вступати до комітетів, відправляючи агентів у локацію «Вища Рада». Вибрати комітет можна тільки раз за гру. Сплативши вартість вступу, гравець отримає певні бонуси.
Місії. Гравці викладають компоненти в локації, щоб пізніше використати їх для виконання умов місій.
Події. Обов'язкові й необов'язкові події приводять до отримання або втрати ресурсів.
Аукціони. Гравці роблять ставки, використовуючи прянощі, солярії або воду. Переможець аукціону здобуває нагороду.
Торгові пропозиції. Можна обміняти ресурси за вигідним курсом.
«Бліц!» - прискорений варіант гри для досвідчених гравців, що дозволяє передбачити переможця, щоб в результаті його випередити!
Огляд і правила настільної гри Дюна: Імперіум (Dune: Imperium)
Знайшов неточність в перекладі — в описі символів ефектів ззаду правил є пояснення трьох позначок — узяти карту з і своєї колоди, узяти карту з колоди інтриг та взяти міжпросторову подорож з фонду. У всіх трьох випадках вжито слово "узяти" і це наштовхує на те, що у всіх трьох випадках карта береться до руки, хоча це не так у випадку з подорожжю, бо вона повинна йти в скид. В англ версії цієї проблеми нема, бо вжито слово aquire для подорожі (так само, як покупка за вплив), а в перших двох — draw a card.
Олександр Дезолятор , дякуємо що звернули на це увагу. Уточнення щодо цього є в Ераті від 2021 року, але ви слушно зауважили що цю частину правил можна ще покращити.
Мені друзі подарували цю гру на мій день народження і я був фантастично вражений цією грою!)
Ця гра стала поки що моєю улюбленою завдяки своїй тематиці, механікам гри і також малюнкам на карточках (не питайте чому окремо виділив малюнки😅). Я хоч початківець в настільних іграх, але мені вони вже дуже сильно подобаються))
Серед недоліків цієї гри, трохи важко було зрозуміти правила до кінця. Іноді губився в цих деталях, що зрештою призвело до двох партій, які гралися трохи не по правилах🥲. Я був лише після летсплеїв в ютубі до кінця зрозумів правила)
Також шкода що творці не продумали щось на кшталт: гарних фігурків майстрів меча, які могли б показувати різних вояків фракцій; також вигляд ресурсів бажає кращої якості, а також більшої кількості, бо іноді бракує.
Та зрештою я приємно вражений цією грою і обовʼязково буду докуповувати собі доповнення до неї)
Дякую «Geekach», які дуже якісну створили локалізацію, це приємно)
Доброго дня. Дуже дякую вам за локалiзацiю цього шедевру. Придбав абсолютно все (допи, промо, uprising), хотiлось би спитати чи э в планах локалiзацiя bloodlines? Та коли, приблизно?
Класна гра. Але маю питання. Чи відразу закінчується гра, коли хтось набирає 10 переможних балів? Чи ігроки ще доігрують цей раунд, тобто виставляють агентів, купаються картки і тд?
Лещук Микола, дякуємо за відгук. Якщо будь-який гравець набрав 10 чи більше переможних очок на треку очок або якщо колода карт конфлікту вичерпалася, активується кінець гри. Передусім ви можете зіграти й застосувати ефекти будь-яких ваших інтригових карт кінця гри. Потім гравця з найбільшою кількістю переможних очок оголошують переможцем.
Лещук Микола, перевірка кінця гри відбувається виключно в фазі 5 "Відкликання". Тоді і тільки тоді. На ігровому полю є структура раунду)
Тому так, якщо хтось протягом партії отримає 10ий переможний бал ви повинні завершити цей раунд (всі гравці відправляють агентів, розкриваються, бються в кофлікті). Якщо цей гравець втратить 10ий переможний бал то гра триватиме ще один раунд) Перевірка переможця відбувається на початку фази відкликання)
Игра отличная, всё работает почти идеально. На мой взгляд есть перекос в балансе ресурсов (полезность солярия) и балансе мест на карте (часть "жёлтых" и "зелёных" мест посещается крайне редко) - будет исправлено в первом допе.
Тем не менее, множество стратегий, несложность правил при глубоком процессе делают даже базу отличной игрой. За игру - 5.
А вот за что стоит поругать, так это за локализацию.
Есть ошибки, при чём критические.
Главная - в правилах. На странице с описанием действия выставления Агента вы перевели правила так, как будто можно отказаться от применения эффектов карты при выставлении агента с помощью этой карты. Оригинальный текст написан иначе.
Дальше на одной из карт (кажется, Разведчик, который Scout в оригинале) есть эффект при раскрытии - +1 к силе, +1 убеждению и вы отступаете 1-2 отрядами. Получается, хоть одним отрядом, но отступить надо. А в оригинале написано up to 2.
В общем, за перевод снимаю балл. Теперь хоть бери и текст всех карт сверяй...
Роман Андрусенко, дякуємо за відгук. В правилах українською мовою в описі дії Відправити Агента вказано, що ефекти ТАКОЖ застосовуються: "Коли ви граєте карту й відправляєте агента на певну локацію, ви застосовуєте ефекти цієї локації, а також ефекти з комірки агента на карті."
Щодо карти Розвідник, то так, на жаль, така неточність формулювань була в першому накладі гри (дивіться Ерату у розділі Файли): "Виконуючи ефект карти «Розвідник», ви можете не відступати взагалі, або відступити 1 чи 2 вашими загонами." В наступних накладах це було виправлено, а для першого будь-ласка зверніть увагу на опис в Ераті ще кількох уточнень.
Geekach Consulting Agency,
Спасибо за файл с эрратой.
Насчёт текста правил.
на стр.9 правил возле картинки с пехотой Сардукаров:
"Крім того, ви можете застосувати ефект з комірки агента зіграної карти,
коли вирішуєте відправити агента"
Вот это "ви можете" недвусмысленно говорит, что эффект можно и не применять если не хочется. В оригинале "...the Agent box of the card you played may provide an effect..." Здесь may относиться к тому что карта может содержать доп. эффект, а может и не содержать (пустой блок).
Роман Андрусенко, дякуємо за уточнення. Це описова частина на початку розділу, де мається на увазі, що так буває не завжди. А далі вже йде інструкція по дії. Ми спробуємо уточнити описову частину, щоб вона не могла внести плутанину.