Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гікач запрошує вас до випробовування спритності, вдачі та гумору в кооперативній грі «Dungeon Fighter in the Labyrinth of Sinister Storms». Цей тематичний випуск про подорож до тропічного лабіринту із новими босами, монстрами та спорядженням доопрацьовує механіки попередниць у серії. Гікач знає дизайнерів та художницю серії за роботою над «Potion Expotion». Героїв з цього випуску вільно можна використовувати у «Замку Жахливих Морозів» і навспак!
Веселі дослідження підземель у тропічному лабіринті Dungeon Fighter!
Жбурляйте куби так, аби влучити у певні позначки на ігровому полі-мішені, розвивайте своїх персонажів, нищіть монстрів, використовуйте предмети, придбані у крамниці та прямуйте до зустрічі із головним босом.
Ігролад «Dungeon Fighter»
У «Dungeon Fighter» гравці обирають свого героя з особливим планшетом здібностей, кожна з яких відповідає кубам одного з трьох кольорів. Після вибору героїв та боса, із яким ви будете битися, підготуйте лічильники здоровʼя персонажів та ворогів, колоди монстрів та крамниці, усі жетони, поле та обʼємні предмети та розпочинайте гру!
Гра триватиме декілька раундів, протягом кожного гравці пройдуть через три фази.
- Першою є дослідження підземелля, під час якого гравці обиратимуть одну з двох карт шляху, яким вирішили заглиблюватися у нетрі місцевості. У фазі дослідження на поле також виходитимуть нові монстри.
- Другою фазою є бій. Протягом бою герої по черзі обиратимуть один із доступних кубів та жбурлятимуть до мішені. Якщо виконано усі умови щодо особливих поз та використання предметів і куб приземлився у мішені після того, як хоча б один раз відскочив від столу, герой наносить монстрові ушкодження відповідно значення у зоні мішені, до якої влучив гравець. Чим ближче до центру, тим більше значення. А як влучите у яблучко, то й взагалі нанесете десять ушкоджень. Як кубик закотиться до одного з отворів, це буде вважатися промахом. Якщо ж ви промахнулися, монстр нанесе вам ушкодження, рівні значенню на його карті. Коли ваше здоровʼя опускається нижче нуля, ви вибуваєте з гри до перемоги над монстром. Якщо ж усі гравці вибудуть до того, як чудовисько переможуть, гру програно.
Якщо за результатом кидку на грані кубика відповідного до однієї зі здібностей героя випаде символ ока, гравець зможе скористатися цією здібністю. - Третьою фазою після бою є відпочинок. Під час нього гравці зможуть отримати винагороду за переможеного монстра та відновити здоровʼя. Герої, що вибули з бою, під час відпочинку отримують шрами. Кожен жетон шраму закриває гравцеві одну з трьох здібностей на планшеті його персонажа.
Якщо на картах підземелля вам трапилось десять або більше символів крамниці після попередніх закупів, ви зможете до неї завітати. Після третього відвідування крамниці замість звичайного монстра на поле вийде бос. Перемога над босом принесе перемогу команди у грі!
Особливості випуску Dungeon Fighter in the Labyrinth of Sinister Storms
- Жбурляйте кубики з особливих предметів – трампліна, кубка чи через ворота!
- Користуйтесь особливими кубиками Лабіринту Зловісних Штормів – збільшуйте свої шанси із гумовим кубиком або лікуйтеся завдяки великому кубику.
- Оминайте слиз, перекидайте кубики через стіни лабіринту, посилюйте удари блискавкою та відновлюйте сили у цілющому фонтані!