Кількість
|
Вартість
|
||
|
Четвертий випуск безбашенних «Епічних сутичок бойових магів» від авторів серії «Час пригод: Карткові війни», «Взмортити все» і інших «Огірочків Ріків». Настільна гра «Epic Spell Wars of the Battle Wizards: Panic at the Pleasure Palace» вийшла в світ в 2018 році, і мало не зіпхнули «Gloomhaven» з першого місця рейтингу «BoardGameGeek»... якби тільки фанати оного не наставили їй низьких оцінок.
Але і так непогано. Гра «Епічні сутички бойових магів: Переполох в Хоромах пристрасті» може похвалитися найвищою оцінкою серед всіх ігор даної серії. Вона пропонує нові механіки і присвячена злободенній темі. Її розкриттям Гікач займеться відразу після того, як ви відженете від екранів дітей, вагітних і водіїв.
ПАНІКА В ПАЛАЦІ НАСОЛОДИ, АБО ХВОРОБИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ МАГІЧНИМ ШЛЯХОМ
Чого ж чекати бойовим магам і магічкам в хоромах Пристрасті? Чи варто боятися пахових лазерів восьмигрудою рожевої панди - або вона може заразити чимось міцнішим? Які небезпеки таяться в тісній кімнаті Мошоночного затиску? А що буде, якщо спуститися в підземелля Фалоімітаторів?
Але головне - чи зможе Йог-Гондот уберегти від лобкових кракенів, генітальних гарпій, горгонореі і інших ЗПМП (захворювань, що передаються магічним шляхом)? На ці та багато інших питань, ви отримаєте відповіді, погравши в «Epic Spell Wars of the Battle Wizards: Panic at the Pleasure Palace».
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС Епічних сутичок бойових магів Переполох в Хоромах пристрасті
Цей божевільний турнір складається з трьох ігор. Учасники змагаються в тому, хто набере більше очок. Очки даються за медалі недобитих чаклунів і за випил інших магів.
Чаклуни починають гру з двадцятьма життями кожен. Всі карти - заводил, наворотів, парафій і «шалених магій» - замішуються в одну колоду заклинань. На початку раунду чаклуни добирають по вісім карт. У центрі столу ставиться замок на підставці. Його можна буде захопити з допомогою заклинань.
Хід гри:
- Складання заклинань. Заклинання може складатися максимум з трьох карт - по одній карті заводили, наворота і приходу. Картами «шаленої магії» можна замінити будь-які карти в заклинанні. Заклинання викладаються взакриту.
- Визначення порядку ходу. Чим менше карт гравець використовував в заклинанні, тим раніше він ходить. Якщо гравці виклали однакову кількість карт, вони дивляться на значення ініціативи на карті приходу.
- Застосування заклинань. Гравці зачитують складені заклинання і активують їх ефекти - спочатку заводила, потім наворот і, нарешті, прихід. Заклинання можуть відноситися до різних шкіл магії - трави, кумара, чаду, мороку і псування. Іноді потрібно кинути магічний кубик за кожен знак зазначеної школи магії. Сенс всіх заклинань в тому, щоб додати життя собі і відмінусувати його у противників.
- Скидання карт. Після застосування ефектів скидаються всі карти заклинання, крім тварюк з ключовим словом «Стояти!». Ці карти можна буде використовувати для захисту від ворожих атак.
ВЛАСНЕ, ЗПМП
Якщо якийсь бойовий маг заражається ЗПМП, він витягує з мешонки випадковий жетон захворювання. На жетонах вказується негативний ігровий ефект і знак школи магії. Жетон повертається в мішечок, якщо чаклун виліковується або здихає. До речі, якщо чаклун володіє замком, вороги не можуть заразити його захворюваннями, що передаються магічним шляхом.