Кількість
|
Вартість
|
||
|
НОВА ЕВОЛЮЦІЯ: ВІД ДАРВІНА ДО КРАПУЧЕТТЕСА
Нове видання відомої «Еволюції», настільки змінене та перероблене, що фактично являє собою вже зовсім іншу гру. До дуету російських авторів – Мачіну і Кнорре – додався американський гейм-дизайнер Домінік Крапучеттес, а ілюстраціями займалася Кетрін Гамільтон, найвідоміша художниця, яка спеціалізується на малюнках тварин.
Настільна гра «Еволюція: Природний відбір» була створена в 2014 році. У тому ж році вона була номінована на конкурс «Golden Geek» у категоріях «Краща сімейна гра», «Краща тематична гра», «Краще оформлення і презентація». Гра була привітно зустрінута шанувальниками старої «Еволюції» й здобула багато ствердних відгуків від авторитетних оглядачів.
ПЛОДІТЬСЯ І РОЗМНОЖУЙТЕСЯ
Настільна гра «Evolution: The Dynamic Game of Survival» - захоплююча біологічна гра, у якій учасники поведуть через еволюцію довірені їм тваринні види. У процесі партії гравці будуть боротися за виживання видів, турбуватися про харчування, намагатися не стати їжею для хижаків та, за можливості, плодитись і розмножуватись, як заповідав великий Дарвін.
ФАЗИ РАУНДА
Перед початком партії гравці отримують по одному планшету виду і встановлюють маркери на певних поділках розміру й популяції. Ігровий раунд ділиться на чотири фази. У першу фазу гравці отримують нові карти – три за замовчанням і по одній додатковій карті за кожний вид тварин, який мають. У фазу формування кормової бази гравці вибирають по одній карті й розміщують горілиць їх на водопої.
У третю фазу гравці розігрують карти. Гравці можуть додати нову властивість своєму тваринному виду, отримати планшет нового виду або прокачати характеристики виду. У фазу харчування всі карти на водопої відкриваються, значення на них складаються, і на водопій додається сумарне число жетонів їжі. Підсумкове значення може бути негативним, у такому випадку жетони не додаються, а, навпаки, прибираються. Зрештою, гравці годують своїх голодних тварин.
ГОДУВАННЯ ТВАРИН
Вид вважається голодним, якщо кількість його популяції менша, ніж кількість отриманної їжі. Хижаки не харчуються рослинами, щоби вижити, вони вимушені поїдати більш малих тварин. Після вдалого нападу на планшеті хижака розміщуються жетони м'яса в кількості, що дорівнює розміру атакованого виду. Атакований вид також втрачає одного представника популяції. Якщо вид залишається голодним, його популяція скорочується, дорівнюючись числу жетонів їжі. Вид із нулевою популяцією вважається вимерлим, а його власник отримує новий планшет. Уся їжа, яку з'їли, розміщується в особисті мішечки гравців.
ПІДРАХУНОК ОЧОК
Якщо у фазу роздачі карт закінчується колода, раунд дограється до цінця, а потім наступає підрахунок очок. Переможні очки приносять жетони споживаної їжі в мішечках гравців, властивості тварин, які вижили і планшети видів у відповідності до поточних розмірів популяції. Гравець з найбільшою кількістю переможних очок оголошується переможцем.
ОГЛЯД