Кількість
|
Вартість
|
||
|
Firefly: The Game - знайди команду, знайди роботу, продовжуй політ
«Firefly: The Game» - це пригодницька стратегія за мотивами культового серіалу «Світляк», що поєднує у собі елементи вестерну про часи після громадянської війни й космічну оперу. Ваші герої - це сторона, що програла громадянську війну й тепер вимушено займається контрабандою та небезпечними перевезеннями задля того, щоб продовжувати політ й мати копійчину у ці бентежні часи.
Якщо вас приваблюють пригоди космічних найманців та контрабандистів, придивіться також до гри за іншою відомою франшизою «Star Wars. Зовнішнє Кільце». Крім того, пригоди у пошуках роботи в небезпечному світі також чекають на вас у грі «Відьмак. Старий Світ».
Особливості гри Firefly
- Космічні можливості. Плин кожної партії визначають карти сценарію, однак вихід решти карт (контракти, події, члени екіпажу й зіткнення) є випадковими, ба більше, діставатимуться різним гравцям. А комбінація цього всього створює відчуття живої Галактики щопартії.
- Ретро-світ. Оформлення поля, карт, фотоілюстрації зі світу культового серіалу й вибрані дизайнерами шрифти - все відсилатиме до ковбойської космоопери.
- Прості механіки перевірок. Результат кожного зіткнення чи події у грі визначають доступні перевірки вмінь членів вашого екіпажу завдяки кидку шестигранної гральної кістки. Випала шістка (на кубику з гри ця грань має зображення «Світляка») - кидайте додаткову кістку за свій фарт! Намагайтеся не тільки балансувати показники умінь всередині команди, але й зважати на контракти, що ви їх вибрали: кожен з них вимагатиме використання інакших умінь.
- Постійні дилеми. Вибрали нелегальний контракт - уникайте патрулів Альянсу, уникаєте патрулів Альянсу - майже точно наштовхнетесь на Пожирачів, що візьмуть з вас аж ніяк не простий штраф.
Основи ігроладу Firefly: The Game
Головна мета та структура кожної партії у грі визначається вибраною навмання картою сюжету, однак основи гри залишаються незмінними: гравці ходять по черзі, виконуючи у свій хід дві з чотирьох дій на вибір.
Кожна з двох дій у хід гравця має бути інакшою, двічі вибрати одну й ту само дію не можна:
- Політ. Переміщайтесь мапою Галактики між різними секторами й сонячними системами, й прокладайте маршрут з огляду на потенційно ворожі кораблі на шляху. Якщо ви бажаєте переміщатися неквапно, щоб не витрачати пальне, ви зможете уникнути додаткового ризику. Однак за швидкого переміщення ви не тільки витрачаєте пальне, але й мусите зіштовхнутися із подією з карти навігації. Більшість таких карт вимагатимуть від вас пройти перевірку уміння, для чого вам знадобляться досвідчені пілот і механік у команді.
- Купівля. Придбайте техніку, запчастини й пальне, а може й найміть екіпаж. Ви також можете витратити цю дію та певну суму кредитів, щоб позбавити екіпаж усіх жетонів невдоволення: вони зійдуть з корабля й зможуть відпочити.
- Угода. Візьміть три карти контрактів й виберіть одну, яку погоджуєтесь виконати. Без роботи ви не матимете грошей, тож іноді доведеться вибирати навіть малоприбуткові чи небезпечні угоди. Ви можете отримати угоду на доставку, контрабанду, супровід... Всі вони мають умови щодо локацій та свої вимоги виконання.
- Робота. Виконайте контракт. Легально ви можете виконати тільки деякі угоди з доставки, тоді як за виконання більшості контрактів вам доведеться не тільки застосувати уміння екіпажу, але й зіштовхнутися із додатковими ускладненнями з особливої колоди. Ці ускладнення впливають на успіх виконання роботи десь так само, як карти навігації впливають на успішне швидке переміщення: пройдіть перевірку й відповідно до свого результату отримайте один з трьох розвитків ситуації.