Кількість
|
Вартість
|
||
|
Красивий сімейний абстракт, в якому учасники змагаються за прихильність бога мудрості й достатку Ґанеші. Настільна гра «Ganesha» була створена в 2020 році. Автора гри, Максима Істоміна, Гікач знає за серією «Берсерк» і творчим філлером «Млин. Затишні історії».
Ганеша гра. Прикрашання магічної мандали
Дії гри відбуваються в індійському храмі Ґанеші. Учасники займуться прикрасою магічної мандали, беручи дорогоцінні камені з вівтаря Ґанеші. Гра ведеться на переможні очки. Наприкінці переможе той, хто набере їх більше.
Залежно від числа гравців у центрі столу викладається зелена (2 гравці), синя (3 гравці) або фіолетова (4 гравці) мандала. Поруч з мандалою кладеться вівтар Ґанеші, він заповнюється випадковими дорогоцінними каменями з мішечка. Гравці отримують планшети та фішки своїх кольорів. Фішки ставляться на трек переможних очок.
Для більш глибокої гри можна використовувати жетони спецій з міні-доповнення (йде в комплекті).
Перебіг гри Ganesha
Партія триває фіксовану кількість раундів: 12 у грі вдвох, 9 - у грі втрьох або вчотирьох. Щораунду учасники по черзі здійснюють по 1 ходу. Хід гравця складається з трьох кроків:
- Взяти 1-2 камені з вівтаря Ґанеші. Перший камінь може бути будь-яким. Другий камінь можна взяти, якщо одна з клітинок тактики на планшеті гравця зайнята каменем. Якщо тільки одна з клітинок тактики зайнята каменем, другий камінь повинен бути взятий з комірки по сусідству з першим, а якщо заповнені обидві клітинки тактики, тоді можна взяти будь-який другий камінь з вівтаря.
- Покласти взяті камені на свій планшет - у скарбницю або на клітинку тактики. На клітці тактики може лежати максимум 1 камінь. Камень на клітинці тактики, що лежав там раніше, можна перекласти в скарбницю.
- Перемістити камені зі скарбниці на магічну мандалу, щоб отримати переможні очки. Вартість дії - повернення одного каменю в мішечок. Колір цього каменю говорить про те, камені якого кольору переміщуються на мандалу. Жовтий камінь дозволяє перенести на мандалу камені вибраного кольору. Жовті камені можна взагалі перемістити безкоштовно, не повертаючи камінь у мішечок.
Камені розміщуються на мандалі по порядку, за годинниковою стрілкою. Отримувані очки вказуються в займаних комірках. Гравець пересуває свою фішку по треку переможних очок.
Наприкінці раунду жетон першого гравця передається наступному учаснику за годинниковою стрілкою. Вівтар Ґанеші заповнюється камінням заново.
Кінець гри
Після фінального раунду гравці переносять каміння з комірок тактики в свої скарбниці. Учасники викладають по 1 каменю зі скарбниці на мандалу (додатковий камінь в мішечок повертати не треба). Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.