Кількість
|
Вартість
|
||
|
Темна Гавань. Щелепи Лева - менша наступниця великої пригодницької гри!
Одного разу Гикач відкрив десятикілограмовий скарб під назвою «Gloomhaven», тоді йому ще не було відомо, що він відкриває не просто коробку із грою, а цілий новий світ. Сьогодні ж він повідомив, що цим розробникам треба руки повідбивати, оскільки вони вже розробили та випустили нову настільну гру «Gloomhaven: Jaws of the Lion» - самостійну, та ще й сумісну з великою Темною Гаванню. І де тепер взяти стільки вільного часу? Оскільки вже чутно поклик пригод!
Якщо ви полюбляєте ігри в жанрі «мандрів підземеллям», вас також зацікавлять українські локалізації фентезійної пригоди «Морок Пітьми. Пеклопроходці» та гри «Зомбіцид. Друга редакція» про апокаліпсис з арміями інфікованих мертв'яків.
Зав'язка сюжету Gloomhaven: Jaws of the Lion
Хронологічно події нової настілки, присвяченої світу Темної Гавані, відбуваються за декілька років до подій основної гри. Це самостійна гра, що пропонує не такий високий поріг входження для новачків, але лишається такою ж цікавою для досвідчених настільників.
Щось неладне твориться в місті. З вечірніх вулиць зникають люди. Це трапляється регулярно, та поміж тими, хто зник, неможливо відстежити бодай якийсь зв'язок. Що це? Витівки чергового голодного монстра, що з’явився у міських нетрях? Або ж всі ці люди зникли не просто так? Це і будуть з’ясовувати наші герої - компанія найманців із найвідомішої таверни міста «Щелепи Лева»!
Особливості гри Темна Гавань. Щелепи Лева
- Гра є самостійною й водночас повністю сумісною з великим виданням «Gloomhaven»;
- Увесь сюжетний текст та поле із локаціями для сценаріїв, а також вказівки щодо розміщення монстрів надруковані на окремих розворотах книги історій, що сильно полегшує приготування до партії;
- У грі на вас чекають 25 сценаріїв із кількома розгалуженнями сюжету, 4 нових герої, 16 видів монстрів та 3 боси.
- Альтернативні шляхи проходження кампанії та розвитку героїв роблять гру реіграбельною. Для того, щоб повторно пройти сюжетну кампанію, вам може знадобитися комплект спеціальних наліпок.
- Крім того, ви можете грати окремі місії зі гри окремо від кампанії.
- Від більшої гри «Щелепи Лева» майже не відрізняються тактичним ігроладом, а проте відрізняються відсутністю деяких механік зі спадком, а саме виходу персонажів на пенсію, внесків до храму Великого Дуба та можливістю обміну предметами між місіями. Гра також має доопрацьовані механіки фокусування ворогів на героях, перевірок з перевагою й перешкодою, поля зору й скарбів.
Ігролад Темної Гавані
Основою ігроладу Темної Гавані є тактичний картковий бій із динамічною ініціативою.
Ключові особливості гри у «Gloomhaven» можна описати так:
- Поліпшення модифікаторів. Перевірки у грі відбуваються завдяки колоді модифікаторів, яку ви зможете поліпшувати картами з іншими значеннями або навіть й особливими ефектами із досягненням нового рівня персонажа або за виконання особливих бойових завдань, які ви таємно від решти учасників отримуєте на початку місії.
- Універсальні карти. Карти у вас на руці матимуть нижню й верхню половину із різними доступними діями. Щоходу ви гратимете дві карти, на одній необхідно вибрати верхню здібність, а на іншій - нижню. Найчастіше верхня здібність є атакою, а нижня - переміщенням. Та крім синергії цих карт вони також є вашою витривалістю та здоров'ям: щоб повернути карти зі скиду, ви маєте здійснити відпочинок та вилучити одну з карт із гри до завершення сценарію. Крім того, ви можете вилучати карти зі скиду або з руки, щоб уникнути ушкоджень.
- Вибір карт для місії. З досягненням нових рівнів вашим героям стануть доступні на вибір нові карти, які ви можете додати до колоди. На кожну місію ви можете відбирати інший комплект карт залежно від завдання сценарію. Кількість карт завжди обмежено, а втім ви не маєте користуватися щоразу одним і тим само набором!
- Динамічна ініціатива. На початку раунду всі гравці таємно одне від одного вибирають по дві карти здібностей з руки й призначають одну з них картою ініціативи. Потому гравці відкривають ці карти й водночас відкривають карту здібності з окремої колоди кожного типу ворогів. Числа на цих картах й визначатимуть ініціативу ходу: персонаж із меншою ініціативою ходитиме першим. Через динамічну ініціативу розіграш ваших карт буде дуже ситуативним, адже зі змінами на полі деякі заплановані ефекти вже будуть неактуальними.