Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кооперативна сімейна гра в дусі «Пандемії» за мотивами мультсеріалу «Gravity Falls». Настільна гра «Гравіті Фолз» була розроблена в 2019 році російським геймдизайнером Германом Тихомировим, що прославився грою «Термінатор: Спасіння прийде». Наскільки Гікачу відомо, сам Корі Конечка надихався цим «Термінатором» при створенні «Star Wars: Rebellion».
Гра «Гравіті Фолз»: навала монстрів
Найкращі в житті канікули можуть бути зіпсовані навалою монстрів... Ні, не бувати цьому! Близнюки Діппер і Мейбл, дядько Стен, Венді і Зус спробують захистити Хатину чудес і весь Гравіті Фолз від страшних істот.
Герої будуть бігати з однієї локації в іншу і просити жителів про допомогу. В кінці кожного ходу монстри рухаються, довіра жителів падає, а тривога наростає. Гравці повинні перемогти монстрів до того, як маркер тривоги досягне ділення з автобусом.
Ігровий процес Gravity Falls
Перед початком партії в локаціях ігрового поля викладаються жетони підтримки. Три випадкові карти руху монстрів визначать стартові локації для фішок монстрів. Кожен виставлений монстр притягує по 1 жетону з сусідніх локацій. Учасники вибирають персонажів з унікальними здібностями і виставляють їх фішки на поле. Також вони отримують колоди карт дій обраних героїв.
Гравці ходять по черзі. Хід складається з двох фаз - персонажа і монстра.
- Фаза персонажа
Активний гравець розігрує одну карту дії з руки і відправляє її в особистий скид. На карті вказується відстань, на яку пересувається персонаж, і кількість кісток, що кидаються. Карта телепорту дозволяє перестрибнути в задану локацію.
Перемістивши героя, гравець притягує в його локацію по одному жетону підтримки/недовіри з кожної сусідньої локації. Далі гравець:
- або бореться з монстром. Гравець кидає кістки. Щоб перемогти монстра, потрібно викинути більше символів успіху (рука), ніж жетонів недовіри в локації. Фігурка переможеного монстра прибирається з поля.
- або переконує жителів. Гравець кидає кістки і перевертає стільки жетонів недовіри, скільки випало успіхів. Таким чином, жетони недовіри перетворюються в жетони підтримки.
Якщо на кістці випадає символ руху (стрілка), гравець повинен перемістити якийсь жетон в будь-яку сусідню локацію. Якщо випадає символ прокляття, гравець бере картку прокляття Білла Шифра і активує її ефект.
Якщо в локації немає жетонів недовіри і монстрів, гравець розміщує в ній кубик хоробрості із запасу. Він добирає одну карту дії, якщо на руці у нього менше трьох карт, а в локації немає монстрів.
Гравець може пропустити хід заради відпочинку. При цьому він бере в руку всі карти дії з колоди і скиду.
- Фаза монстра
Монстри переміщуються (телепортуються) в локації згідно з картами руху монстрів. Гравець скидає крайню праву відкриту карту монстра і переміщує найближчого монстра в зазначену локацію. Кубик хоробрості в локації запобігає переміщенню, але прибирається після цього.
Перестрибнувши в нову локацію, монстр проклинає персонажів, що знаходяться там, і притягує по одному жетону підтримки/недовіри з сусідніх локацій. Рівень тривоги підвищується на число жетонів недовіри в поточній локації. Потім всі жетони підтримки в цій локації перевертаються, стаючи жетонами недовіри.
Відкриті карти руху монстрів зсуваються вправо. З колоди відкривається нова карта. Якщо відкривається карта події, гравці дотримуються зазначених інструкцій, після чого скидають карту.
Кінець гри
Команда гравців програє, коли маркер тривоги досягає ділення з автобусом. Якщо учасники перемагають всіх монстрів, вони виграють.