Кількість
|
Вартість
|
||
|
High Risk - перегони на верховині
Ви зібрали команду та збираєтесь розпочати сходження. На схилах гори вас очікує ризик падіння, підступна погода й суперники, що блокують стежки на підйом. Збирайтесь з духом та випробуйте свої сили з настільною грою «Hight Risk»!
Якщо вам подобаються швидкі настільні перегони із нестандартним рушієм та доступними правилами, Гікач також радить звернути увагу на «Сонік. Суперкоманди».
Приготування до гри High Risk
Партії, приготування й ходи гравців у грі «High Risk» швидкісні й динамічні, як наче підйоми спортсменів-спеціалістів. До початку партії крім розміщення на столі поля вам знадобиться виконати лише декілька кроків.
- Зберіть команду для сходження із фігурок чоловічків. Чим більше гравців беруть участь у перегонах, тим менше членів експедиції мають бути в кожній команді.
- Розташуйте свою команду у підніжжі гори.
- Підготуйте кубики, визначтесь із послідовністю ходу й розпочинайте гру.
Перебіг гри
На полі існує чотири типи зон. Перша - це підніжжя гори, старт треку. Наступний тип - це табори, у яких може розташовуватися будь-яка кількість спортсменів. Третя - це стежки. На кожній такій поділці може водночас стояти лише одна фігурка, однак ви можете обігнати суперника на стежці й стати у наступній вільній зоні. Останній тип місцевості - це вершина. Як тільки усі фігурки гравця досягнуть її, він переможе й на цьому завершиться гра.
Гравці ходять по черзі. Хід гравця складається з таких етапів:
- Кидок кубиків. Якщо це ваш перший кидок, жбурляйте усі 6 кубиків водночас. Якщо ж це вже не перша перевірка, кидайте виключно кубик із символом небезпеки.
- Перевірте результати. Якщо випали виключно символи небезпеки, поверніть найвищого вашого чоловічка на наступну вільну поділку за другим за висотою спортсменом у вашій команді та негайно завершіть хід. Якщо випали виключно хмаринки або виключно символи гір, ви можете передати хід наступному гравцеві або повернутися до початку ходу й жбурнути знову всю обойму з 6 кубиків. Якщо випали різні результати, відкладіть вбік кубики з символом небезпеки й придивіться до кубиків із хмаринками та вершинами.
- Завершення ходу. Ви можете будь-яку кількість разів перекидати кубики небезпеки, аби отримати іншу кількість гір або хмар. Утім, перекидати можна виключно символи небезпеки. Коли ви завершуєте хід, кожен символ гір приносить вам 1 очко переміщення - можливість перемістити 1 фігурку на 1 комірку вперед. Хмаринки не мають додаткових ефектів. Після завершення ходу передайте кубики наступному гравцеві.