Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бувають такі моменти в житті, коли після виснажливої пригоди в «Паперових підземеллях» хочеться повернутися до звичних підземель із цупкого картону. Шестеро сміливців блукатимуть похмурими лабіринтами настільної гри «Karak» у пошуках незліченних скарбів, надійних обладунків і смертоносної зброї. Гікач певен, що ви готові до цієї небезпечної експедиції!
«Karak» гра: підземелля покинутого замку
Оспіваний у страхітливих легендах й овіяний неймовірними чутками, цей замок стоїть посеред безмежної пустки. Вже багато років поспіль його величні зали лишаються спорожнілими. Мало хто наважується наблизитися навіть до його стін. Усім відомо, що підземелля, заховане під цією стародавньою спорудою, сповнене скарбів і не дуже приємних мешканців: скелетів, павуків, гігантських щурів і навіть мумій. Подейкують, що десь в глибині цих звивистих коридорів ховається хтось гігантський, крилатий і дуже непривітний!
«Karak». Перебіг гри
Усі гравці починають партію на стартовій плитці підземелля. Протягом гри вони досліджуватимуть плитки кімнат і коридорів, битимуться з ворогами, відчинятимуть скрині зі скарбами, користатимуться порталами й відновлюватимуть сили в живильних фонтанах.
Блукаючи підземеллям, ви будете:
- Відкривати нові плитки кімнат і коридорів. Відкривши кімнату, додайте в неї один жетон з відповідного мішечка. Якщо це – скриня, ви можете відімкнути її, скориставшись ключем (якщо такий маєте), і забрати заховані скарби. Якщо це – монстр, зчиняється бійка, перемігши в якій, ви здобуваєте нові обладунки, сувій із заклинанням чи зброю. Ви також можете натрапити на живильний фонтан чи портал і скористатися ними на власну користь і розсуд.
- Переміщуватися вже відкритими ділянками підземелля. У такому разі ви можете спробувати свої сили у двобої з монстром, якого не зміг здолати хтось із інших гравців, підібрати полишені кимось обладунки, сувой чи зброю, або навіть відчинити скриню зі скарбами, з якою не зміг дати ради менш вдалий герой. Ви також можете користатися перевагами відкритих фонтанів і порталів.
Вогнедишний і лихий
Поява дракона – це завжди визначна подія! Адже кожен герой жадає хоч раз у житті здолати когось вогнедишного й великого. І на додачу здобути важчезний рубін, що вартує аж півтора переможні очки!
Щойно хтось з учасників спроможеться взяти верх над крилатою тварюкою, гра добігає кінця, а от переможцем стає не найзвитяжніший винищувач драконів, а найбагатший дослідник скринь зі скарбами!