Кількість
|
Вартість
|
||
|
КАРКАССОН АМАЗОНКА ГРА: ГОНКА ПО РІЧЦІ
Тематична версія знаменитої гри «Каркассон», переносить учасників в джунглі Південної Америки - Carcassonne: Amazonas. Базові принципи гри залишилися колишніми, але з'явилося одне нововведення, яке робить гру не схожою на інші «Каркассони» - це гонка по річці Амазонці. Гравці виставляють свої човни на стартовому тайлі біля витоків річки. Протягом партії вони будуть добудовувати тайли джунглів, відкриваючи нові території, і подовжувати Амазонку за допомогою спеціальних річкових квадратів.
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Carcassonne: Amazonas".
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИТОК
У свій хід гравець бере один тайл і поєднує його з відповідним типом місцевості. Гравець може виставити дослідника, стоянку або просунути човен на одну поділку вниз по річці. Дослідник виставляється тільки на вільну, не зайнятий іншими дослідниками притоку річки. Символи човна на притоці дозволяють просунути свій човен на одну поділку вниз по Амазонці. Якщо притока завершена з двох сторін, тобто впадає в Амазонку, закривається камінням, селами, джунглями, тоді дослідник приносить переможні очки своєму власникові - по 1 очку за кожен тайл припливу і по 1 очку за кожен символ фруктів. Після цього дослідник повертається в запас власника.
СЕЛА І СТОЯНКИ
Коли гравець прилаштовує квадрат із зображенням села, він може розмістити в ній свого дослідника, якщо, звичайно, в селі ще не було інших дослідників. Завершене село приносить власнику по 2 переможних очки за кожен тайл села і по 1 очку за кожен символ фруктів. Потім дослідник повертається в запас власника. Замість виставлення дослідника гравець може розташувати свою стоянку на вільній ділянці джунглів. В кінці гри стоянки приносять по 1 переможному очку за кожну тварину на даній ділянці джунглів.
ВНИЗ ПО РІЧЦІ
Якщо гравець відкриває річковий тайл, він повинен продовжити річку. Тайл зі знаком оклику дозволяє приєднати ще один подвійний річковий тайл із запасу. Гравець може виставити на березі свого дослідника або стоянку. Після додавання річкового тайла власник лідируючого човна отримує по 1 очку за кожного каймана і піранью на цьому тайлі, а той, хто йде на другому місці, отримує переможні очки за піраній. В кінці гри човни, що займають перші три місця, приносять переможні очки відповідно до спеціальної плашки гирла.
Гікач також радить звернути увагу на інші ігри з СЕРІЇ "Каркассон".