Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Treachery in a Pocket» - швидка карткова гра про придворні інтриги. Гра вийшла в світ у 2017 році. На думку Гікача, цей хитрий і тонкий філлер обов'язково сподобається любителям «Таємного послання» або «Інтриг Верони».
«Кишенькові інтриги» гра: таємна влада в королівстві
Дворянські сім'ї борються за владу. Гравцям пропонується стати сірими кардиналами та втрутитися в підкилимні ігри та закулісні війни, щоб піднести дружні доми та повалити ворожі.
Перед початком гри на столі формуються стартові рівні влади: в перший ряд викладається по одному дворянину з кожного дому, у другий дві карти городян, в третій ряд - знову по одному дворянину з кожного дому.
Учасники отримують карти таємних цілей, де зазначено, якому дому потрібно допомогти, а якому - завадити захопити владу. Також гравці отримують по одній карті дій. З колоди дій відкривається одна карта. Можна починати гру!
Ігровий процес
Партія складається з раундів. Учасники ходять по черзі. Активний гравець виконує одну з двох дій, зазначених на його карті дій або на відкритій карті дій. Після цього карта з обраною дією скидається. Гравець або добирає нову карту в руку (якщо розіграв карту з руки), або відкриває нову карту дій з колоди (якщо використовував карту зі столу).
Дії
- Переміщення. Дозволяє перемістити карту персонажа в зазначений ряд.
- Напад. Можна нанести поранення якомусь персонажеві та перевернути його карту. Якщо до цього карта лежала пораненою стороною, тоді персонаж вмирає. Карти вбитих персонажів повертаються на 90 градусів, вони не скидаються.
- Зцілення. Можна перевернути карту пораненого персонажа.
Також на картах дій вказується необхідна кількість персонажів у ряду, потрібний стан здоров'я, належність до одного або різних домів і т.д.
Кінець гри
Гра завершується, якщо:
- вбиті два персонажі;
- колода дій закінчується вдруге (після першого разу карти зі скиду замішуються в нову колоду);
- гравець не може виконати жодну з дій на картах.
Всі учасники відкривають карти таємних цілей. Гравці отримують переможні очки за кількістю рядів, що знаходяться нижче персонажів дружнього будинку, а потім за кількістю рядів, які перебувають вище персонажів ворожого будинку. За кожного вбитого або пораненого персонажа дружнього або ворожого будинку гравці втрачають по одному очку. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.