Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гикачу дуже подобається жбурляти кубики, а після декількох партій в Паропарк, він був у захваті від можливості жбурляти їх іще й на час. Щось подібне в більш оригінальному варіанті реалізовано в настільній грі KERO (Керо). Це дуельне протистояння, що заставляє гравців мислити стратегічно в умовах обмеженого реального часу.
KERO (Керо) гра: душу за керосин!
Гра переносить нас в постапокаліптичну пустелю, де між двома кланами точиться запекла боротьба за ресурси. Кожний з кланів знов і знов повинен заправляти свій бензовоз та споряджати експедиції в глиб пустелі.
Найнебезпечніше на півдорозі додому виявити, що керосиновий бак порожній. Заповітне паливо – основа виживання всього клану!
Ігровий процес KERO (Керо)
На початку партії кожний гравець отримує пісочний годинник, стилізований під бензовоз. Кількість піску (керосину) в вашому бензовозі буде відповідати вашим можливостям на поточний раунд.
Після першого кидка кубиків в свій хід, гравець може перекидати невідповідні значення до того моменту, поки:
- значення, що випали, не будуть прийнятними;
- кубики не «згорять» (якщо випало «полум’я», кубик більше не можна перекидати);
- в бензовозі не закінчиться керосин (ліміт часу в пісочному годиннику буде вичерпано).
В той час, коли перший гравець кидає кубики, його опонент має заправити свій бензовоз, тобто перевернути пісочний годинник, щоб відновити деякий пісок, що був витрачений раніше.
Таким чином, кожний з гравців буде являти собою своєрідний тригер, що визначає, яку кількість реального часу опонент отримає на свій наступний хід.
Більше, ніж звичайні перегони із часом
В процесі партії гравці будуть розігрувати карти територій, розповсюджувати свій вплив в тому чи іншому регіоні, забезпечуючи себе постійним прибутком.
Ігровий процес є достатньо гнучким, і дає можливість отримувати заповітні ПО за допомогою великої кількості засобів. Кількість накопичених ПО і виявить переможця після закінчення третього раунду гри.