Кількість
|
Вартість
|
||
|
Роботи-гуманоїди та химерні монстри Кайджю принесуть вам славу кращого гравця, якщо звісно ніхто не викраде їх з-під вашого носа... До того ж, ви завжди можете спробувати підкорити осиний рій.
Перед вами швидка, яскрава, азартна, тактична карткова гра з кубиками, від яких залежатиме наскільки круті карти ви отримаєте.
Перебіг гри
На початку партії в центрі столу розміщуються 6 карт Мех та 8 карт Кайджю горілиць. Гравці набирають собі випадкові карти Кайджю з колоди, щоб в сумі було мінімум 10 очок.
У свій хід гравець спочатку кидає кубики, потім може зіграти скільки завгодно карт з руки, та насамкінець поповнити руку картами з центру столу, в залежності від результатів на кубиках:
- одну карту з силою, рівною сумі АБО різниці кубиків,
- або одну карту з силою, рівною одному кубику, чи дві карти за кожен кубик, якщо це можливо.
Ефекти на картах дозволяють перекидати чи перевертати кубики, красти карти у суперників, чи отримувати їх з колоди. Але є й особливі ефекти, які спрацьовують коли карту було вкрадено: за карту з силою «3» гравець втрачає очки та отримує жетон поранення, а «8» дозволяє отримати всі інші «вісімки» з центру столу.
Дубль!
Якщо на кубиках гравця випала пара, то він отримує Мех з відповідною силою з центру столу, або може спробувати викрасти його з руки суперника.
Кінець гри
Як тільки колода вичерпалася, гравці виконують по останньому ходу та рахують свої очки за зібрані карти:
- по 1 очку за Кайджю,
- по 15 очок за Мех,
- 15 очок за найбільшу кількість карт з осами,
- штрафи за жетони поранення.