Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кооператив для всієї родини за мотивами художнього фільму «Гобіт: Пустка Смоґа», другої частини популярної кінотрилогії за казкою-повістю Толкіна «Гобіт, або Туди і Звідти».
Настільна гра «Der Hobbit: Smaugs Einöde» була розроблена в 2013 році німецьким геймдизайнером Андреасом Шмідтом, автором приквела «Гобіт: Несподівана подорож» і співавтором Міхаеля Кислінга по добре відомій читачам Гікача грі «Heaven & Ale».
«Хоббіт. Пустка Смоґа» гра: кооперативна пригода
Дивовижні пригоди гобіта Більбо та його друзів тривають. По дорозі до Одинокої гори гравцям доведеться битися з павуками Морок-лісу, дати відсіч орочому загону Больга та втекти з ельфійського полону в бочках по річці.
У надрах Еребору, на купах золота, сидить головний ворог - вогнедишний дракон Смоґ. Чи зможуть герої знайти ваду в броні Смоґа, убити його та повернути легендарний камінь Аркенстон та інші втрачені скарби?
Перед початком гри учасники отримують по дві фішки гномів обраних кольорів і виставляють їх на стартову поділку. Фішка Більбо з надітим кільцем теж розміщується там же. Фішка Ґандалфа ставиться на початку його стежки, а маркер Смоґа - розміщується в печері в кінці шляху. Учасникам видається по 4 карти походу їх кольорів - ці карти викладаються перед ними горілиць. Нарешті вони добирають по три випадкові карти з колоди Дому Беорна. Тепер можна починати.
Ігровий процес
Учасники ходять по черзі. Активний гравець виконує такі дії:
- Застосовує карту походу
Гравець обирає одну з відкритих карт походу, пересуває будь-якого свого гнома на вказане число поділок, а потім перевертає карту. Коли всі чотири карти будуть використані, гравець перевертає їх назад горілиць. Карта з цифрою «З» дозволяє також пересунути фішку іншого гнома або Більбо.
Фішка пересувається як вперед, так і назад - рівно на вказану кількість поділок. Гном не може пройти через поділку з маркером Смоґа. Проникнути в Еребор можна лише через потайні двері, використовуючи карту «Ключ Торіна».
Зупинившись на поділці пригоди, гравець розігрує карту пригоди з відповідної колоди. Як правило, гравець бореться з ворогом. Щоб перемогти ворога, гравець розігрує карти гномів і союзників - їх сумарна сила не повинна поступатися силі суперника. Ґандалф подвоює значення однієї з бойових карт, якщо він знаходиться поруч з поділкою поточної пригоди. У разі поразки гравець кидає кубик і повертає свою фішку назад - на стільки поділок, скільки випало на кубику.
- Розігрує карти з руки або обмінюється картами
Можна зіграти скільки завгодно карт з руки. Карти дозволяють пересунути будь-якого свого гнома, фішку Більбо або Ґандалфа по стежці. Бойові карти гномів і союзників використовуються в бою. Карти «скарбниці гномів» скорочують число поділок, на які повинен просунутися Смоґ.
Щоб обмінятися картами, потрібно спочатку скинути дві карти, потім віддати одну карту іншому гравцеві й отримати від нього карту натомість.
- Добирає дві карти
Гравець добирає дві карти в руку з колоди Дому Беорна. Якщо гном стоїть на поділці Есґарота або скарбниці, гравець добирає карту з відповідної колоди.
Дракон Смоґ
Коли відкриваються карти Смоґа, його маркер рухається назустріч гномам на вказане число поділок. Як Гікач вже говорив вище, гноми не можуть подолати маркер Смоґа. Тільки Більбо з Кільцем може зробити це. Зупиняючись на поділці зі Смоґом, гноми та Більбо без Кільця атакують його - скидають карти, щоб пробити броню та змусити відступити дракона.
Кінець гри
Гравці перемагають, якщо Більбо та всі гноми (хоча б по 1 фішці кожного учасника) досягли фінальної поділки.
Гравці програють, якщо Смоґ добирається до поділки дракона у Есґароту, якщо він вбиває Більбо без Кільця або двох гномів якогось гравця.