Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець Hobby World
Мова

Мова видання гри.

Російська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мало
Час партії 60 - 90 хвилин
Гравців 2 - 4
Вік 10+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Пригоди, Сімейні, Для підлітків, Новачкам, Фентезі
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

Ігрове поле;
120 карт;
8 фішок гномів;
1 фішка Більбо;
1 фішка Гендальфа;
1 Кільце;
1 маркер Смоґа;
1 кубик;
Правила гри.

Настільна гра Хобіт: Пустка Смоґа

Немає в наявності
Артикул: HW1032
860 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

Кооператив для всієї родини за мотивами художнього фільму «Гобіт: Пустка Смоґа», другої частини популярної кінотрилогії за казкою-повістю Толкіна «Гобіт, або Туди і Звідти». 

Настільна гра «Der Hobbit: Smaugs Einöde» була розроблена в 2013 році німецьким геймдизайнером Андреасом Шмідтом, автором приквела «Гобіт: Несподівана подорож» і співавтором Міхаеля Кислінга по добре відомій читачам Гікача грі «Heaven & Ale».

 

«Хоббіт. Пустка Смоґа» гра: кооперативна пригода

Дивовижні пригоди гобіта Більбо та його друзів тривають. По дорозі до Одинокої гори гравцям доведеться битися з павуками Морок-лісу, дати відсіч орочому загону Больга та втекти з ельфійського полону в бочках по річці. 

У надрах Еребору, на купах золота, сидить головний ворог - вогнедишний дракон Смоґ. Чи зможуть герої знайти ваду в броні Смоґа, убити його та повернути легендарний камінь Аркенстон та інші втрачені скарби? 

Перед початком гри учасники отримують по дві фішки гномів обраних кольорів і виставляють їх на стартову поділку. Фішка Більбо з надітим кільцем теж розміщується там же. Фішка Ґандалфа ставиться на початку його стежки, а маркер Смоґа - розміщується в печері в кінці шляху. Учасникам видається по 4 карти походу їх кольорів - ці карти викладаються перед ними горілиць. Нарешті вони добирають по три випадкові карти з колоди Дому Беорна. Тепер можна починати.

 

Ігровий процес

Учасники ходять по черзі. Активний гравець виконує такі дії:

  1. Застосовує карту походу

Гравець обирає одну з відкритих карт походу, пересуває будь-якого свого гнома на вказане число поділок, а потім перевертає карту. Коли всі чотири карти будуть використані, гравець перевертає їх назад горілиць. Карта з цифрою «З» дозволяє також пересунути фішку іншого гнома або Більбо. 

Фішка пересувається як вперед, так і назад - рівно на вказану кількість поділок. Гном не може пройти через поділку з маркером Смоґа. Проникнути в Еребор можна лише через потайні двері, використовуючи карту «Ключ Торіна». 

Зупинившись на поділці пригоди, гравець розігрує карту пригоди з відповідної колоди. Як правило, гравець бореться з ворогом. Щоб перемогти ворога, гравець розігрує карти гномів і союзників - їх сумарна сила не повинна поступатися силі суперника. Ґандалф подвоює значення однієї з бойових карт, якщо він знаходиться поруч з поділкою поточної пригоди. У разі поразки гравець кидає кубик і повертає свою фішку назад - на стільки поділок, скільки випало на кубику.

  1. Розігрує карти з руки або обмінюється картами

Можна зіграти скільки завгодно карт з руки. Карти дозволяють пересунути будь-якого свого гнома, фішку Більбо або Ґандалфа по стежці. Бойові карти гномів і союзників використовуються в бою. Карти «скарбниці гномів» скорочують число поділок, на які повинен просунутися Смоґ.

Щоб обмінятися картами, потрібно спочатку скинути дві карти, потім віддати одну карту іншому гравцеві й отримати від нього карту натомість. 

  1. Добирає дві карти

Гравець добирає дві карти в руку з колоди Дому Беорна. Якщо гном стоїть на поділці Есґарота або скарбниці, гравець добирає карту з відповідної колоди.

 

Дракон Смоґ

Коли відкриваються карти Смоґа, його маркер рухається назустріч гномам на вказане число поділок. Як Гікач вже говорив вище, гноми не можуть подолати маркер Смоґа. Тільки Більбо з Кільцем може зробити це. Зупиняючись на поділці зі Смоґом, гноми та Більбо без Кільця атакують його - скидають карти, щоб пробити броню та змусити відступити дракона.

 

Кінець гри

Гравці перемагають, якщо Більбо та всі гноми (хоча б по 1 фішці кожного учасника) досягли фінальної поділки.

Гравці програють, якщо Смоґ добирається до поділки дракона у Есґароту, якщо він вбиває Більбо без Кільця або двох гномів якогось гравця.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору