Кількість
|
Вартість
|
||
|
Захоплююча логічна стратегія з механіками тайловикладання та контролю територій. Настільна гри «Yellow & Yangtze» - ремейк знаменитого «Тигра та Євфрата» (1997 року випуску), що входить в ТОП-100 кращих ігор на сайті «BoardGameGeek».
Обидві гри розробив доктор математики, найплодовитіший геймдизайнер сучасності Райнер Книція. Гіки і гікачі знають його по таких настілках, як «У пошуках Ельдорадо», «Амон-Ра», «Вищий світ», «Сучасне мистецтво», «Нова земля» та «Баталія».
Yellow & Yangtze оформив не меньш видатний художник Венсан Дютре, який проілюстрував такі хіти, як «Острів скарбів: Таємниця Джона Сільвера», «Pathfinder. Повернення рунних володарів» и «Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові».
Хуанхе і Янцзи гра: війна семи царств
Настільна гра «Yellow & Yangtze» вийшла в світ в 2018 році. Вона отримала відмінні оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek». Поточна усереднена оцінка 8.0 дозволяє розраховувати на високе місце в загальному рейтингу.
Гра «Хуанхе і Янцзи» переносить учасників в древній Китай 475-221 рр. до нашої ери, в так званий період Воюючих царств. Протягом декількох століть сім річкових царств воювали один з одним. У підсумку перемогла династія Цинь, об'єднавши всі царства в одну імперію між річками Хуанхе і Янцзи. У грі «Yellow & Yangtze» учасники можуть переграти події і написати свою власну історію Китаю.
На початку партії гравці отримують ширми і по 5 різнокольорових шестигранних фішок лідерів (знать, солдат, хлібороб, торговець, ремісник) з символами своїх династій. В позначених місцях ігрового поля викладаються чорні гекси знаті - це столиці царств, що воюють. Всі інші гекси кладуться в мішок і перемішуються. Учасники витягують наосліп по 6 гексів з мішечка та кладуть їх за своїми ширмами. Шість випадкових гексів розміщуються в області ринку.
Ігровий процес Yellow & Yangtze
Учасники ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Активний гравець виконує 2 будь-яких дії.
Можливі дії:
- Призначити лідера. Один з лідерів розміщується на порожній ділянці поля, поруч з гексом знаті. У цьому царстві (сукупність суміжних гексів) не повинно бути лідера того ж типу, інакше почнеться конфлікт. Подібним чином можна перемістити лідера в інше царство або зняти його з поля.
- Розмістити гекс. Гравець вибирає один з гексів за ширмою - знать, солдат, торговців, хліборобів, ремісників - і викладає його на поле. Гекс розміщується на вільній ділянці поля: синій хлібороб може бути викладений тільки на річці, решта гексів - виключно на суші.
Додаючи зеленого торговця, гравець бере один гекс з ринку. Розмістивши синього хлібороба, гравець може викласти ще одного хлібороба по сусідству з раніше розміщеним гексом. Можна викладати скільки завгодно хліборобів, якщо це не призводить до конфлікту або до будівництва пагоди. Гравець може побудувати пагоду, якщо після розміщення гекса утворився трикутник з трьох гексів одного кольору (в цьому місці виставляється пагода відповідного кольору).
Переможні очки. Якщо в царстві є лідер того ж типу, що і викладений гекс, власник цього лідера отримує переможне очко відповідного кольору. Якщо в царстві немає потрібного лідера, очко отримує власник чорного лідера знаті.
- Підняти повстання, скинувши 2 синіх гекси хліборобів з-за ширми. Гравець видаляє 1 будь-який гекс з поля.
- Побудувати пагоду, скинувши 2 зелених гекси торговців з-за ширми. Якщо на полі утворився трикутник з трьох гексів одного кольору, гравець скидає 2 зелених гекси і виставляє на поле мініатюру пагоди того кольору, який відповідає основі.
- Замінити гекси. Скинути до 6 гексів через ширму та добрати таку ж кількість гексів з мішечка.
В кінці ходу гравець добирає гекси з мішечка, щоб у нього за ширмою було 6 гексів.
Далі гравці отримують очки за пагоди, якщо в царствах знаходяться їх лідери відповідних кольорів.
Військові конфлікти
Якщо в одному царстві виявляються лідери одного типу, починається конфлікт.
- Заколот. Гравець розміщує в царстві лідера того ж типу. Цей гравець вважається атакуючим. Обидва гравці підраховують кількість гексів знаті по сусідству зі своїми лідерами. Щоб збільшити силу, гравці додають чорні гекси знаті з-за ширми. Перемагає той, у кого більше гексів знаті (за однакової кількості - той, хто захищається). Той, хто програв прибирає свого лідера, той, хто переміг отримує переможне очко кольору лідера. Додані через ширми гекси знаті скидаються.
- Війна. Коли новий гекс об'єднує царства з лідерами одного кольору, поверх тільки що викладеного гекса кладеться червоний маркер об'єднання. Лідери, що воюють підраховують кількість червоних гексів солдат в своїх царствах. Далі вони збільшують свою силу, додаючи червоні гекси солдат через ширми. Перемагає гравець з найбільшою кількістю гексів солдат. У разі рівного розподілу переможця визначає активний гравець. З тих царств, хто програв прибираються конфліктуючі лідери і червоні гекси солдат. Переможець отримує по 1 очку за кожного прибраного лідера. Червоний маркер об'єднання забирається з поля.
Кінець гри
Грають до останнього гекса в мішечку. Учасники прибирають свої ширми і рахують набрані переможні очки чорного, червоного, синього та зеленого кольору. Жовті очки ремісників вважаються джокерами - очками будь-якого кольору. Підсумковий результат - це найменший з 4 показників. Перемагає гравець з найкращим результатом серед гірших.