Кількість
|
Вартість
|
||
|
Детективно-психологічна гра про боротьбу за виживання в кубічному лабіринті. Настільна гра «Room 25» вийшла в світ у 2013 році. Гікач не відкриє Америку, якщо скаже, що гра заснована на фантастичному горор-трилері «Куб» («Cube») та фільмах, які продовжують цю серію. У 2013-14 роках «Room 25» ставала номінантом конкурсів «Gioco dell'Anno», «Tric Trac» і «Juego del Año». «Room 25 Ultimate» - розширене видання, що вийшло в 2016 році. Воно містить базову гру та перше доповнення.
Це нескладна й недовга настільна гра, яка пропонує кілька режимів - «кооперації» (класичний кооперативний) і «підозри» (кооперативний з таємними зрадниками). У «Кімнату 25» можна грати в сімейному колі, з друзями та навіть соло.
Кімната 25 Повне видання Гра на виживання
Гравці стають учасниками реаліті-шоу «Кімната 25». Вони переносяться до тюремного комплексу, що складається з 25 кімнат. Кімнати обладнані всілякими пастками, зокрема смертельними. Тільки одна кімната містить вихід. Її й повинні знайти учасники.
Перед початком партії гравці отримують планшети та фішки персонажів, жетони основних дій і адреналіну. Кімнати викладаються долілиць за спеціальною схемою квадратом 5 на 5. Фішки персонажів розміщуються в центральній кімнаті.
Перебіг гри
Кількість раундів залежить від режиму гри та числа учасників. Партія триває від 6 до 10 раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз:
- Планування
Всі гравці вибирають по 2 жетони дій і кладуть їх долілиць на спеціальні місця на планшетах. Можна вибрати жетон адреналіну - це третя дія.
- Дії
У порядку ходу учасники розігрують спочатку перші заплановані дії, а потім - другі. Після цього розігруються вибрані жетони адреналіну. Жетон адреналіну працює як джокер, дозволяючи виконати будь-яку основну дію.
Основні дії:
- Подивитися. Гравець бере плитку кімнати, сусідню з фішкою його персонажа. Дивиться на неї, нікому не показуючи. Іншим гравцям можна повідомити лише колір кімнати.
- Перейти. Перемістити фішку свого персонажа до сусідньої кімнати. Якщо плитка кімнати закрита, її треба перевернути горілиць. Потім застосовується ефект кімнати.
- Штовхнути. Перемістити фішку чужого персонажа (що знаходиться в тій самій кімнаті, що й фішка гравця) до сусідньої кімнати. Якщо плитка кімнати закрита, її треба перевернути горілиць. Потім застосовується ефект кімнати.
- Керувати. Посунути ряд або стовпчик з тією кімнатою, де знаходиться фішка персонажа гравця - на одну клітинку в будь-якому напрямі. Виштовхнута кімната кладеться на початок ряду.
- Відлік
Гравці повертають жетони використаних дій і перекладають жетон першого персонажа на лічильнику раундів.
Види кімнат
- Прості кімнати. Центральна кімната, де стартують герої. Ключова кімната, яку потрібно активувати в режимі кооперації. І рятівна кімната №25.
- Зелені кімнати. Безпечні. Дозволяють піддивитися закриті кімнати, поміняти місцями кімнати, посунути ряд або телепортувати персонажа до кімнати з тунелем.
- Жовті кімнати. Переміщують персонажа до центральної кімнати, забороняють використовувати дію «Подивитися», позбавляють однієї запланованої дії тощо.
- Червоні кімнати. Небезпечні. Вбивають персонажів або стають недоступними до кінця гри.
Порятунок. Як перемогти в грі?
У режимі кооперації гравці повинні активувати ключову кімнату, знайти кімнату №25, зайти до неї, а потім виштовхнути її дією «Керувати». Вони перемагають, якщо встигають покинути комплекс до кінця партії.
У режимі підозри гравці отримують таємні жетони ролей - ув'язнених і охоронців. Ув'язнені повинні знайти кімнату №25, зайти до неї та виштовхнути її дією «Керувати». Охоронці повинні перешкодити ув'язненим покинути комплекс. Вони перемагають, якщо двоє ув'язнених вмирають або якщо ув'язненим не вдається втекти до кінця партії.