Кількість
|
Вартість
|
||
|
Knit Wit. Словесно-швацька гра
У словесній грі Knit Wit гравці дають відповіді на питання з категорій, створених за допомогою петель і котушок. Настільна гра «Knit Wit» була розроблена в 2016 році геймдизайнером Меттом Лікоком. Для тих, хто забув, Гікач нагадає, що саме Метт доклав руку до таких настільних ігор, як «Pandemic», «Forbidden Island» і «Forbidden Desert».
Ігровий процес
Кожен гравець отримує пронумеровані котушки, петлі з прищіпками та лист для запису відповідей. Бонусні ґудзики викладаються в стовпчик, щоб зверху був ґудзик з найбільшою кількістю дірок.
У свій хід гравець повинен накинути петлю з прищіпкою на одну з пронумерованих котушок. На котушці можуть бути надіті й інші петлі, але петля не повинна охоплювати більше однієї котушки. Гравець прикріплює до прищіпки ярлик зі словом. Виставляє нову котушку всередину будь-якої петлі так, щоб в області, обмеженій петлями, не було інших котушок.
Після того як всі котушки будуть розміщені, починається фаза відповідей - придумування слів / словосполучень. Для кожної котушки потрібно підібрати слово або словосполучення, яке задовольняє всім словам на петлях даної котушки, і потай від інших записати його на своєму листі. Наприклад, якщо навколо котушки три петлі, значить із нею пов'язані три слова, і ваша відповідь має бути якимось чином пов'язана з цими словами. Не можна записувати однокореневі слова.
Як тільки гравець закінчує з відповідями або ж не може їх придумати, він відкладає олівець і бере зі столу верхню бонусну кнопку. Гра триває, поки зі столу не будуть взяті всі кнопки.
У фазі підрахунку очок гравці порівнюють відповіді, викреслюючи однакові, і отримують переможні очки за решту. Кожна відповідь приносить стільки переможних очок, скільки петель навколо котушки. Кнопки приносять очки за числом дірок на них. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Knit Wit. Об'єднай неосяжне
Ігрові компоненти вище усіляких похвал. Гікачу подобаються ігри для вечірок, які сприяють творенню та творчому мисленню, і Knit Wit - якраз такий випадок. Це гра з простими правилами та недовгим геймплеєм.
Гравці зроблять крок за межі очевидного та постараються зв'язати слова та поняття, які в звичайному житті ніяк не перетинаються. Для різноманітності можна давати додаткові переможні очки за найсмішніші відповіді.