1 499 грн
|
|
1 499 грн
|
платежі
по 500 грн
платежі
по 750 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 70x120 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 70x120 (75 шт) - 2 пачки Книга магії. Альтернативні фамільяри |
---|---|
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 45 - 60 хвилин |
Гравців | 1 - 4 |
Вік | 12+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Сімейні |
Додатковий | Настільні ігри, 10-13 років, Для підлітків, Новачкам, Соло, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
84 карти заклинань 105 жетонів матерії 1 плитка вівтаря 4 планшети фамільярів 4 карти-пам’ятки 1 мішечок вихору 1 жетон першого гравця 1 коробка скиду 1 книжка правил |
Артикул | GKCH164 |
Штрихкод | 3558380112976 |
Механіки | Збирання сетів, Менеджмент руки |
Країна друку | Китай |
Захоплива карткова гра про змагання чарівників на щорічному турнірі. «Spellbook» — гра 2023 року від Філа Вокера-Гардінга, добре відомого Гікачу за такими іграми, як «Суші? Так!», «Мої полички» та «Ведмежий парк». «Spellbook» — нескладна й швидка гра з чудовими компонентами, яка ідеально підійде для сімейних посиденьок.
Станьте найславетнішим чарівником на щорічному Великому ритуалі! Накопичуйте матерію, щоб годувати нею свого фамільяра й вивчати заклинання. Використовуйте свої заклинання відразу або дочекайтеся слушної нагоди, щоб застосувати їх на повну силу. На шляху до перемоги вам доведеться спробувати чимало тактик. Завдяки розмаїттю комбінацій заклинань кожна партія буде неповторною.
Під час Великого ритуалу чарівники збираються навколо вихору (представленого в грі мішечком), з якого з’являються різні магічні компоненти. Деякі з цих компонентів, що выдомі як «матерія», опиняються на вівтарі. Матерія дає змогу чарівникам вивчати нові заклинання або накопичувати силу завдяки своїм фамільярам, а потім набирати за це очки. Змагання завершується, щойно заповнюється книга магії будь-якого чарівника чи планшет його фамільяра. Перемагає чарівник, що набрав найбільшу кількість очок.
Гру починає перший гравець. Він повинен повністю завершити свій хід (день), а потім хід виконує наступний гравець. День складається із 3 фаз: ранок, полудень і вечір. Протягом кожної фази гравець може виконати 1 дію. Завершивши день, гравець поповнює вівтар. Після цього свій хід виконує наступний за годинниковою стрілкою гравець. Гравці по черзі виконують ходи, поки гра не закінчиться.
З початку гри протягом кожної фази гравцеві доступні 1 або 2 основні дії. У міру того як гравці вивчають заклинання, вони здобуватимуть можливість виконувати додаткові дії.
Гравець може:
АБО
У запасі гравця протягом гри може бути щонайбільше 9 жетонів матерії.
Гравець може:
Гравець може:
Вивчивши заклинання, що має символ фази у верхньому лівому куті карти (ранок, полудень або вечір), гравець із наступного дня здобуває доступ до іншої дії в указаній фазі. Коли гравець використовує заклинання як дію, він може активувати ефект заклинання вивченого рівня або будь-якого нижчого рівня.
Завершивши свою фазу вечора, гравець поповнює вівтар.
Гра закінчується, коли будь-який гравець виконує одну або кілька з наведених умов:
Продовжуйте грати, поки всі гравці не виконають однакову кількість ходів (доки гравець праворуч від першого гравця не виконає останній хід у грі). Потім кожен рахує свої набрані очки:
Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.