Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 70x120 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 70x120 (75 шт) - 2 пачки
Книга магії. Альтернативні фамільяри
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мало
Час партії 45 - 60 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 12+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Сімейні
Додатковий Настільні ігри, 10-13 років, Для підлітків, Новачкам, Соло, Фентезі
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

84 карти заклинань
105 жетонів матерії
1 плитка вівтаря
4 планшети фамільярів
4 карти-пам’ятки
1 мішечок вихору
1 жетон першого гравця
1 коробка скиду
1 книжка правил
Артикул моделі GKCH164
Штрихкод 3558380112976
Механіки Збирання сетів, Менеджмент руки
Країна друку Китай

Настільна гра Книга магії (Spellbook)

В наявності
Артикул: GKCH164
1 499 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Захоплива карткова гра про змагання чарівників на щорічному турнірі. «Spellbook» — гра 2023 року від Філа Вокера-Гардінга, добре відомого Гікачу за такими іграми, як «Суші? Так!», «Мої полички» та «Ведмежий парк». «Spellbook» — нескладна й швидка гра з чудовими компонентами, яка ідеально підійде для сімейних посиденьок.

Книга магії гра. Велике змагання чарівників

Станьте найславетнішим чарівником на щорічному Великому ритуалі! Накопичуйте матерію, щоб годувати нею свого фамільяра й вивчати заклинання. Використовуйте свої заклинання відразу або дочекайтеся слушної нагоди, щоб застосувати їх на повну силу. На шляху до перемоги вам доведеться спробувати чимало тактик. Завдяки розмаїттю комбінацій заклинань кожна партія буде неповторною.

Під час Великого ритуалу чарівники збираються навколо вихору (представленого в грі мішечком), з якого з’являються різні магічні компоненти. Деякі з цих компонентів, що выдомі як «матерія», опиняються на вівтарі. Матерія дає змогу чарівникам вивчати нові заклинання або накопичувати силу завдяки своїм фамільярам, а потім набирати за це очки. Змагання завершується, щойно заповнюється книга магії будь-якого чарівника чи планшет його фамільяра. Перемагає чарівник, що набрав найбільшу кількість очок.

Перебіг гри

Гру починає перший гравець. Він повинен повністю завершити свій хід (день), а потім хід виконує наступний гравець. День складається із 3 фаз: ранок, полудень і вечір. Протягом кожної фази гравець може виконати 1 дію. Завершивши день, гравець поповнює вівтар. Після цього свій хід виконує наступний за годинниковою стрілкою гравець. Гравці по черзі виконують ходи, поки гра не закінчиться.

З початку гри протягом кожної фази гравцеві доступні 1 або 2 основні дії. У міру того як гравці вивчають заклинання, вони здобуватимуть можливість виконувати додаткові дії.

  1. Ранок

Гравець може:

  • Узяти 1 жетон матерії. Він бере будь-який 1 жетон матерії з вівтаря і кладе його у свій запас.

АБО

  • Витягти 2 жетони матерії. Він витягає 2 випадкові жетони матерії з мішечка та кладе їх у свій запас.

У запасі гравця протягом гри може бути щонайбільше 9 жетонів матерії.

  1. Полудень

Гравець може:

  • Зберегти 1 жетон матерії. Він бере 1 жетон матерії зі свого запасу та кладе його в першу вільну комірку на своєму планшеті фамільяра.
  1. Вечір

Гравець може: 

  • Вивчити 1 заклинання. Він може витратити жетони матерії зі свого запасу, щоб вивчити нове заклинання. Ці жетони повинні бути того ж кольору, що й заклинання, яке він хоче вивчити. Гравець може витратити 3 жетони матерії будь-якого кольору з однаковою руною замість 1 жетона матерії потрібного кольору. Вивчивши заклинання, гравець кладе один з цих жетонів на відповідну комірку карти.

Вивчивши заклинання, що має символ фази у верхньому лівому куті карти (ранок, полудень або вечір), гравець із наступного дня здобуває доступ до іншої дії в указаній фазі. Коли гравець використовує заклинання як дію, він може активувати ефект заклинання вивченого рівня або будь-якого нижчого рівня.

Завершивши свою фазу вечора, гравець поповнює вівтар.

Кінець гри

Гра закінчується, коли будь-який гравець виконує одну або кілька з наведених умов:

  • Вивчає своє 7-ме, останнє заклинання.
  • Заповнює останню вільну комірку («16») на своєму планшеті фамільяра.

Продовжуйте грати, поки всі гравці не виконають однакову кількість ходів (доки гравець праворуч від першого гравця не виконає останній хід у грі). Потім кожен рахує свої набрані очки:

  • Кожне вивчене заклинання дає гравцеві кількість очок, указану в рядку заклинання навпроти комірки з жетоном матерії.
  • Гравець набирає кількість очок, указану в комірці з найменшим видимим значенням на своєму планшеті фамільяра.

Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.

 

Огляд і правила гри Книга магії (Spellbook)

Розпаковка настільної гри Книга магії (Spellbook)

Чудова гра. Діти в захваті (8 і 9 років), дорослі теж :)
Виконана якісно, а жетони - то окрема няшна історія, капець приємні.
Однозначно рекомендую!
Відповісти
Назар, дякуємо за чудовий відгук!
Відповісти
Класна сімейна гра. За ігроладом щось середнє між іграми Азул та Пройдісвити Кведлінбурга. Грається дуже швидко. На двох десь 10 - 15 хв. Все вирішують карти з заклинаннями . Ілюстрації на цих картах чудові. По компонентах - приклад для інших видавців.
Відповісти
Михайло Волосожар, дякуємо за гарний відгук.
Відповісти
Гра просто бомбезна, затягує з кожною партією все більше і більше! Барвисті жетони матерії нагадують цукерочки, так і хочеться з'їсти. Візуал на вищому рівні, особливо запам'ятовуються фамільяри, мій улюблений – крилатий котик. Я дуже люблю ігри про магію, і ця поки улюблена, вивчати і кастувати заклинання одне задоволення. Окремо вдячний за можливість соло-гри. Дякую вам за цю локалізацію!
Відповісти
Кирпа Дмитро Олександрович, дякуємо за чудовий та розгорнутий відгук!
Відповісти
Ще одна гарна гра від перевіреного автора (Какао, Гізмос, Ведмежий парк, Археологія, Імхотеп).
Грається десь півгодини на двох. Спробували всі стартові варіанти карт заклинань, все грається цікаво та дає дякі варіанти розвитку своєї тактики у кожній партії. Плостикові жетони матерії дуже чюдові, класний мішечок та красиві ілюстрації.
Результат партії може залежати від вдачі з витягуванням потрібних жетонів з мішечка, та є деякі шляхи подолання цієї прикрості шляхом вивчення потрібних заклинань, які можуть швидко перевернути хід партії на чиюсь користь.
Відповісти
Ігор Костюк, дякуємо за корисний відгук!
Відповісти
жетони картон чи пластик?
Відповісти
Сергій Міріонков, об'ємні жетони матерії виконані з високоякісного полімерного матеріалу.
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору