Кількість
|
Вартість
|
||
|
Детективно-психологічна гра про боротьбу за виживання в кубічному лабіринті. Настільна гра «Room 25» вийшла в світ у 2013 році. Гікач не відкриє Америку, якщо скаже, що гра заснована на фантастичному горор-трилері «Куб» («Cube») та фільмах, які продовжують цю серію. У 2013-14 роках «Room 25» ставала номінантом конкурсів «Gioco dell'Anno», «Tric Trac» і «Juego del Año». «Room 25 Ultimate» - розширене видання, що вийшло в 2016 році. Воно містить базову гру та перше доповнення.
Це нескладна й недовга настільна гра, яка пропонує кілька режимів - «кооперації» (класичний кооперативний) і «підозри» (кооперативний з таємними зрадниками). У «Кімнату 25» можна грати в сімейному колі, з друзями та навіть соло.
Кімната 25 Розширене видання Гра на виживання
Гравці стають учасниками реаліті-шоу «Кімната 25». Вони переносяться до тюремного комплексу, що складається з 25 кімнат. Кімнати обладнані всілякими пастками, зокрема смертельними. Тільки одна кімната містить вихід. Її й повинні знайти учасники.
Перед початком партії гравці отримують планшети та фішки персонажів, жетони основних дій і адреналіну. Кімнати викладаються долілиць за спеціальною схемою квадратом 5 на 5. Фішки персонажів розміщуються в центральній кімнаті.
Перебіг гри
Кількість раундів залежить від режиму гри та числа учасників. Партія триває від 6 до 10 раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз:
- Планування
Всі гравці вибирають по 2 жетони дій і кладуть їх долілиць на спеціальні місця на планшетах. Можна вибрати жетон адреналіну - це третя дія.
- Дії
У порядку ходу учасники розігрують спочатку перші заплановані дії, а потім - другі. Після цього розігруються вибрані жетони адреналіну. Жетон адреналіну працює як джокер, дозволяючи виконати будь-яку основну дію.
Основні дії:
- Подивитися. Гравець бере плитку кімнати, сусідню з фішкою його персонажа. Дивиться на неї, нікому не показуючи. Іншим гравцям можна повідомити лише колір кімнати.
- Перейти. Перемістити фішку свого персонажа до сусідньої кімнати. Якщо плитка кімнати закрита, її треба перевернути горілиць. Потім застосовується ефект кімнати.
- Штовхнути. Перемістити фішку чужого персонажа (що знаходиться в тій самій кімнаті, що й фішка гравця) до сусідньої кімнати. Якщо плитка кімнати закрита, її треба перевернути горілиць. Потім застосовується ефект кімнати.
- Керувати. Посунути ряд або стовпчик з тією кімнатою, де знаходиться фішка персонажа гравця - на одну клітинку в будь-якому напрямі. Виштовхнута кімната кладеться на початок ряду.
- Відлік
Гравці повертають жетони використаних дій і перекладають жетон першого персонажа на лічильнику раундів.
Види кімнат
Прості кімнати. Центральна кімната, де стартують герої. Ключова кімната, яку потрібно активувати в режимі кооперації. І рятівна кімната №25.
Зелені кімнати. Безпечні. Дозволяють піддивитися закриті кімнати, поміняти місцями кімнати, посунути ряд або телепортувати персонажа до кімнати з тунелем.
Жовті кімнати. Переміщують персонажа до центральної кімнати, забороняють використовувати дію «Подивитися», позбавляють однієї запланованої дії тощо.
Червоні кімнати. Небезпечні. Вбивають персонажів або стають недоступними до кінця гри.
Порятунок. Як перемогти в грі?
У режимі кооперації гравці повинні активувати ключову кімнату, знайти кімнату №25, зайти до неї, а потім виштовхнути її дією «Керувати». Вони перемагають, якщо встигають покинути комплекс до кінця партії.
У режимі підозри гравці отримують таємні жетони ролей - ув'язнених і охоронців. Ув'язнені повинні знайти кімнату №25, зайти до неї та виштовхнути її дією «Керувати». Охоронці повинні перешкодити ув'язненим покинути комплекс. Вони перемагають, якщо двоє ув'язнених вмирають або якщо ув'язненим не вдається втекти до кінця партії.
ОБЗОР
ПРАВИЛА