3 790 грн
|
|
3 790 грн
|
платежі
по 1 263 грн
платежі
по 1 895 грн
Доповнення |
Коса: Загарбники з далеких країв Коса: Вітровий гамбіт Повний набір промокарт (24 шт) |
---|---|
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Артбук гри Коса Протектори 57.5x89 (100 шт) - 1 пачка Протектори 45x68 (100 шт) - 1 пачка Протектори 70x110 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 45x68 (50 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 70x110 (50 шт) - 1 пачка |
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 90 - 115 хвилин |
Гравців | 1 - 5 |
Вік | 14+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Стратегії |
Додатковий | Настільні ігри, Економіка, Гікам, Соло, Коса |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
1 книжка базових правил 1 книжка правил Автоми 1 довідник 1 лист досягнень 1 ігрове поле 5 двошарових планшетів гравців 80 дерев’яних маркерів ресурсів 80 картонних монет 12 картонних жетонів накопичення 12 картонних жетонів пригод 6 плиток бонусів споруд 42 карти бою 23 карти цілей 28 карт пригод 12 карт Фабрики 2 диски сили 5 карт переправи 5 карт-пам’яток 31 карта Автоми 20 фігурок мехів 5 фігурок героїв 5 планшетів націй 5 дерев’яних фішок дій 5 дерев’яних фішок популярності 5 дерев’яних фішок сили 30 дерев’яних фішок зірок 20 дерев’яних фішок споруд 20 дерев’яних фішок рекрутів 40 дерев’яних фігурок робітників 30 дерев’яних кубиків технологій |
Артикул | GKCH005 |
Штрихкод | 4820242620011 |
Механіки | Вибір дій, Всі проти всіх, Виконання контрактів, Контроль територій, Менеджмент ресурсів, Побудова маршрутів, Розбудова планшета, Розміщення робітників |
Суператмосферна гра, яка перенесе вас до альтернативного світу постапокаліптичної Європи початку ХХ століття. Насамперед Гікач хотів би відзначити яскраве оригінальне оформлення та круті мініатюри. Гра виконана в незвичайному дизельпанковому сетингу, заданому картинами Якуба Розальського, де величезні механізовані роботи лише доповнюють сільську ідилію, правителі-одинаки подорожують з вірними хижими звірами, а в небі чи в лісовій глушині пихтять дивовижні апарати таємничої Фабрики. І як у хорошій книзі форма є невід'ємною частиною змісту, так і в грі «Коса» сетинг нерозривно пов'язаний з механікою.
Перед вами українська локалізація гри з останніми змінами в правилах, наприклад, виправленим балансом для Саксонії й автоматичною активацією території з млином.
Настільна гра «Scythe» була розроблена в 2016 році відомим американським гейм-дизайнером Джеймі Стеґмаєром, автором «Виноробства», «Чартерстоуна» і «Ейфорії». У 2016-17 роках гра ставала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel», «Tric Trac», «Dragon Awards», «Goblin Magnifico», «International Gamers Award», «Jogo do Ano» і переможцем конкурсів «Swiss Gamers Award», «As d'Or», «Scelto dai Goblin» і «Golden Geek». Особливо тріумфальним видався конкурс «Golden Geek-2016», на якому гра «Коса» здобула перемоги в номінаціях «Найкраща гра року», «Найкраща стратегічна гра», «Найкраща тематична гра», «Найкраща соло-гра» та «Найкраще оформлення». Наразі «Коса» посідає 11-е місце в рейтингу найкращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek».
Гравцям пропонується вибрати унікальні нації та спробувати привести їх до перемоги, збивши найбільший капітал. У базовій грі є п'ять націй:
Гравці ходять по черзі. Всі дії виконуються за допомогою асиметричних планшетів, що роздаються випадковим чином на початку партії. Активний гравець вибирає нову зону планшета, переставляючи на неї фішку. Якщо ви не Русвєт, вам забороняється вибирати ту дію, яку ви робили минулого разу. Залежно від вибраної зони гравець може виконати верхню дію, нижню дію або спочатку верхню, а потім нижню. Плата за дію вказується на відкритих червоних клітинках, а нагорода - на відкритих зелених. Головне завдання - прокачати свій планшет і перемістити кубики зверху вниз, у такий спосіб розширивши масштаби верхньої дії та знизивши ціну нижньої дії.
До верхніх дій відносяться:
Бої відбуваються наприкінці ходу активного гравця, якщо він відправив героя і/або меха на гекси, зайняті бойовими юнітами супротивника. Гравці таємно виставляють на дисках сили стільки одиниць бойової міці, скільки вони готові витратити - від 0 до 7. Гравець не може витратити більше сили, ніж є у нього на треку. Під диски противники підкладають бойові карти - по одній за кожного свого юніта, який бере участь в бою. Диски з картами відкриваються одночасно. Перемагає найсильніший гравець. Значення на треках бойової міці знижуються, бойові карти скидаються. Той, хто програв, відводить всі свої фігурки на базу. За кожного відведеного робочого агресор, що переміг, втрачає по одній одиниці популярності.
Центральна територія називається Фабрикою. Фабрика рахується як три території, тому будь-хто жадає контролювати її на момент закінчення гри. Всім гравцям, якщо вони доберуться або відвоюють центральний гекс, належить взяти просунуту карту технології, якою можна розширити планшет. Це ще одна область для виконання дій. Нижня дія на таких картах - подвійне переміщення однієї фігурки.
Гра закінчується, коли хтось викладає шосту зірку на шкалу тріумфу. Зірки даються за шість модернізацій, за відправку на поле всіх робочих, всіх мехів, будівництво всіх будівель, за вербування всіх рекрутів, за виконання цілі на таємній карті, за дві перші перемоги в битвах, а також за досягнення максимальних значень на треках популярності та бойової сили. Залежно від положення своїх маркерів на треку популярності гравці множать викладені зірки, контрольовані території та загальну кількість ресурсів на різні коефіцієнти - й отримують грошові суми, що дорівнюють підсумковому результату. Виконавши умови на жетоні бонусу будівель, гравці можуть розраховувати на додаткові монети. На цьому все. Гравці рахують свої гроші. Перемагає найбагатший гравець.
Дана гра поєднує в собі все найкраще, що було в євро-іграх. Це і прокачування свого планшета, і виставлення-переміщення робочих. Водночас гра нічим не поступається провідним 4Х-стратегіям, позаяк вона має всі складові - видобуток ресурсів, розширення власних володінь, дослідження територій з жетонами пригод і, звісно, знищення сил противника. У вас є можливість пограти, оцінити і зрозуміти, чому саме про «Косу» так багато говорили декілька останніх років, за що вона отримала ряд престижних премій і звання «Гри року», і чому її обожнюють і новачки, і досвідчені гравці.