Кількість
|
Вартість
|
||
|
КНИЖКИ ДЛЯ ГОБЛІНІВ
Весела компанійська гра, в якій учасникам пропонується допомогти маленьким гоблінам роздобути таємні книги з бібліотеки Темного Володаря, архімага Ригора Мортіса. Настільна гра «Крагморта» була розроблена в 2007 році командою італійських авторів. У тому ж році гра стала лауреатом конкурсу «Lucca Game» (найкраща сімейна гра) і номінантом конкурсу «Golden Geek» (найкраща паті-гра). Гікач повністю поділяє думку журі, теж вважаючи «Крагморту» одним з кращих варіантів для гри на дружній вечірці або в сімейному колі.
РУХ ПО ПОЛЮ
Ігрове поле являє собою бібліотеку з книжковими полицями і робочим столом, за яким працює архімаг Ригор Мортіс. Гобліни стартують на протилежному боці приміщення, подалі від архімага. У свій хід гравець розігрує одну карту руху, після чого добирає нову карту з відповідної колоди. Карти руху бувають двох типів - рух гобліна і рух Ригора Мортіса. На картах вказані символи - якщо вони збігаються з сусідніми клітинами на полі, тоді на них можна пересунути або свого гобліна, або архімага Символ магічної кулі вважається джокером - він дозволяє пересунутися на будь-яку сусідню клітку.
ЗУСТРІЧ З АРХІМАГОМ І ТЕЛЕПОРТИ
Якщо клітина зайнята чужим гобліном, той виштовхується на сусідню клітку. Коли гоблін виявляється на одній клітці з архімагом, він отримує погану карту з колоди спопеляючого погляду, застосовує її ефект і переноситься на клітку телепорту. На клітинах телепорту взакриту лежать жетони. При попаданні на клітку телепорту гравець перевертає один жетон. Жетони дозволяють переміститися на іншу клітину телепорту, отримати карту з колоди магічних книг або змушують взяти карту спопеляючого погляду.
ЗАКІНЧЕННЯ ГРИ
Завдання гравців - отримати якомога менше карт спопеляючого погляду і як можна більше карт магічних книг. Отримавши карту спопеляючого погляду, гоблін повинен виконати її вимоги. Наприклад, грати стоячи, тримати карту на голові, викрикувати безглузді фрази під час переміщення і т.д. Карти магічних книг, навпаки, роблять позитивні ефекти, що допомагають в процесі гри. Після отримання четвертої карти спопеляючого погляду гоблін-невдаха ініціює закінчення гри. У партії перемагає той, у кого менше поганих карт, а за однакової кількості - той, у кого більше хороших.