Кількість
|
Вартість
|
||
|
МагоМаркет - герої-невдахи грабують ТЦ!
«Magic Maze» - це пригодницька гра, в якій партія фентезійних героїв після невдачі у виконанні квесту втратила буквально усе своє спорядження, і у відчаї вирушає не досліджувати чергове підземелля, а грабувати місцевий торговельний центр, аби роздобути хоч яку зброю й обладунки. Не заблукайте у мережеві торговельних залів, застосовуйте лише свою дію на будь-якому з героїв, споряджайте партію усім необхідним та тікайте, поки вас не помітила охорона. І все це в реальному часі!
Якщо вам до вподоби пригоди з дотепним гумором та доступними правилами, придивіться також до кооперативної настільної гри «Петля». Якщо ж вам подобаються ігри в реальному часі, спробуйте суперницьку командну гру «Капітан Сонар», однак зважайте, що для партії у неї знадобиться більше учасників.
Приготування до гри
- Згідно з інструкціями до поточного сценарію відберіть плитки залів торговельного центру. Викладіть вказані у сценарії плитки стосом на стіл (зазвичай більшість - долілиць). Ви можете проходити сценарії послідовно від 1 до 17, оскільки їхня послідовність відповідає поступовому підвищенню складності. Однак, ви можете проходити сценарії й окремо, й ба більше, коли достатньо ознайомитесь із правилами, можете вигадати власні.
- Покладіть стартову плитку із номером 1 на середину столу та розмістіть на ній фігурки героїв.
- Розмістіть плитку "Крадіжка" й жетони "недоступно" неподалік від поля, поруч розташуйте пісковий годинник та фішку "Зроби вже щось!".
- Відберіть плитки дій відповідно до кількості учасників та роздайте кожному гравцеві по одній плитці. Протягом гри тільки він може застосувати ефект цієї плитки, тоді як усі фішки героїв у грі є спільними. Покладіть свою плитку дії перед собою так, щоб всі могли її бачити.
- Щойно ви виконали усі приготування та вирішили, що вже достатньо обговорили свій план крадіжки, переверніть годинник та більше не видавайте ані звуку - ваша справа вимагає тиші!
Основні правила гри Magic Maze
- Гра в режимі реального часу. У грі немає черговості ходу. й усі учасники виконують дії водночас за можливості та необхідності.
- Обмежена тривалість партії. Як тільки остання піщинка впаде до нижнього резервуара годинника, якщо хоч одна фішка героя досі перебуває у торговельному центрі. гравці зазнають поразки.
- Обмеження спілкування. Ви можете у будь-який спосіб жестикулювати або ставити перед іншим учасником фішку "Зроби вже щось!", але не можете говорити.
- Обмеження дій. Ви можете виконувати лише дію, що зображено на вашій плитці дії, однак можете взаємодіяти із будь-якою фішкою героїв.
Перебіг гри МагоМаркет
Як тільки ви завершили приготування й перевернули годинник, розпочинається ваше тихе мовчазне пограбування.
Мета гри: провести усі фішки героїв до комірок із необхідним спорядженням та вивести їх назад із торговельного центру до того, як добіжить час. Як тільки фішка героя дістанеться комірки виходу, приберіть її з поля. Якщо час добіг, а на полі залишилась хоча б одна фішка, всі учасники спільно зазнають поразки.
Стежте за діями друзів та застосовуйте свою дію на будь-якій із фішок на полі, як тільки це буде необхідно, або спробуйте звернути увагу друга на те, що необхідне його втручання.
Серед можливих дій вам може дістатись:
- Переміщення. Перемістіть фішку героя у зображеному напрямку на будь-яку кількість комірок, аж поки не забажаєте зупинитися або не зустрінете перешкоду (стіну абощо).
- Стрибок у вихор. Перемістіть фішку героя на будь-який символ виру відповідного кольору на полі. Для гравців, що не розрізняють кольори, позначення персонажів також продубльовано символами. Як тільки всі герої вкрали своє спорядження, і плитку крадіжки було перевернуто, скористатися вихром більше не можна.
- Переміщення ескалатором. Якщо фішка героя стоїть на комірці із символом ескалатора, тільки гравець із цією плиткою дії може перемістити його вгору чи вниз ескалатором.
- Дослідження. Якщо фішка героя стоїть на комірці із символом дослідження свого кольору, гравець із плиткою цієї дії може додати до поля верхню плитку ТЦ зі стосу у такий спосіб, щоб зображена на доданій плитці стрілка вказувала на комірку дослідження.