1 990 грн
|
|
1 990 грн
|
платежі
по 663 грн
платежі
по 995 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки |
---|---|
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 40 - 60 хвилин |
Гравців | 1 - 4 |
Вік | 12+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Кооперативні |
Додатковий | Настільні ігри, 10-13 років, Сімейні, Для підлітків, Соло, Фантастика |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
1 поле просторочасу 1 поле штаб-квартири 1 Машина доктора Хиби 5 дерев'яних фігурок агентів 100 карт (79 карт артефактів, 7 карт Хиби, 14 карт ультрамашини) 65 пластикових кубиків (30 червоних, 30 зелених, 5 синіх) 10 плиток диверсії 3 плитки вихору 8 великих плиток (5 агентів, 1 пам'ятка гравця, 2 плитки з режимами гри) 38 жетонів (28 клонів, 7 суперклонів, 3 центрифуги) 1 мішечок 1 книжка з експлуатації 1 правила соло-режиму 1 книжка правил |
Артикул для отображения на сайте | GKCH052TL |
Штрихкод | 4820242620417 |
Механіки | Кооператив |
Країна друку | Китай |
Колодобудівна кооперативна гра про боротьбу з суперлиходієм, що прагне захопити всесвіт. Підступний доктор Хиба створює часові петлі й розриви у квантовому просторі. Ставши агентами часу, учасники намагатимуться зупинити божевільного доктора, поки його жахлива машина не знищила світ.
Настільна гра "The LOOP" вийшла в 2020 році. Вона отримала високі оцінки та позитивні відгуки на сайті "BoardGameGeek". Гру «The LOOP» розробили французький геймдизайнер Максим Рамбур та бельгієць Тео Рив'єр. Останнього Гікач добре знає за такими іграми, як «Драфтозаври», «Врятуйте Дино», «Нагараджа» та «Хамелеони ненажери».
Експерименти доктора Хиби призвели до появи загрозливих вихорів у мереживі просторочасу. Якщо його не зупинити, колапс неминучий! Тому за роботу беруться відважні агенти часу.
На початку партії кожен з учасників вибирає свого агента з унікальною колодою артефактів і власним стилем боротьби з капосними геніями. Ви матимете лише три часові цикли, протягом яких вам треба буде заархівувати 4 плитки диверсії та за будь-яку ціну запобігти утворенню вихорів!
Учасники ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Хід гравця складається з таких фаз:
Треба взяти клонів із мішечка й додати їх у відповідні епохи на полі. Після цього в указаній епосі треба викласти нову карту артефакту із загальної колоди.
Далі гравець відкриває карту доктора Хиби, направляє кабіну (середній жолоб) Машини на вказану епоху й кидає кубики розривів у Машину. Кубики розривів викочуються по жолобам у різні епохи. Якщо кубиків розривів більше, ніж вільних комірок в епосі, у ній утворюється вихор. Тоді гравці прощаються з плиткою диверсії та скидають доступні карти.
Гравець може виконати такі дії (будь-яку кількість разів і в будь-якому порядку):
Крім цих дій, гравець може застосувати особливу здібність свого агента.
Якщо гравець виконує умови однієї чи двох відкритих місій, він завдає пошкодження відповідній плитці диверсії і розміщує на ній кубики.
Гравець може взяти доступну карту артефакту в поточній епосі, поклавши її на верх своєї колоди.
Якщо плитці диверсії завдано достатньо пошкоджень, гравець вилучає її з поля. Заархівувавши плитку диверсії, усі гравці отримують у нагороду по одній карті й кладуть їх на верх своїх колод.
Гравець перевертає плитку свого агента й скидає карти з руки. Усі гравці беруть карти зі своїх колод, щоб на руці було рівно 3 карти.
Якщо колода доктора Хиби вичерпалася, карти зі скиду затасовують у нову колоду. Для доктора Хиби починається новий цикл.
Гравці перемагають, якщо їм вдається заархівувати 4 плитки диверсії.
Усі програють, якщо: