1 950 грн
|
|
1 950 грн
|
платежі
по 650 грн
платежі
по 975 грн
Видавець | Ігрова майстерня |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 30 хвилин |
Гравців | 2 - 6 |
Вік | 8+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Сімейні |
Додатковий | Настільні ігри, 8-9 років, Новачкам, Логічні, Швидкі, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
4 ландшафтні частини 9 веж 1 Замок Ворона 8 заклинань 24 дерев'яних мага 90 карток руху 36 пляшечок із зіллями 1 куб 1 маркер стартового гравця правила гри |
Настільна гра «Магічні вежі» запрошує учасників пробігти через смугу перешкод у вигляді об'ємних веж, що у цьому чарівному світі не стоять на місці! Ув'язнюйте чарівників суперників, досягайте чорного замку Вежу Ворона, стрибайте між вежами та літайте на них, щоб шляхом заповнити якомога більше колб магічними зіллями. Особливістю гри є об'ємні вежі, які ви будете ставити одна на одну та переміщати треком протягом партії.
Перегони у «Wandering Towers» відбуваються завдяки розіграшу карт, як, наприклад, у «Сонік: Суперкоманди» або «У пошуках Ельдорадо». А якщо ви бажаєте не тільки використовувати, але і вивчати заклинання протягом гри, Гікач радить придивитися до сімейної гри «Книга магії».
Гра у «Магічні Вежі» триватиме декілька раундів. Умовою гри є заповнення усіх колб зіллями й водночас розміщення усіх чарівників у Воронячій Фортеці одним із гравців. Цей учасник у такому разі здобуває перемогу.
Протягом гри учасники ходять по черзі, розігруючи щоходу по дві з трьох карт на руці.
Карти переміщення у грі бувають трьох видів:
Є декілька правил щодо переміщення чарівників:
Якщо ви не можете або не бажаєте грати карти, ви також можете скинути усі три карти з руки та взяти на руку нові три карти з колоди. У такому разі ви можете перемістити на один крок вперед (за годинниковою стрілкою) одну вежу.
Будь-якої миті у свій хід ви також можете витрачати наповнені колби для використання заклинань - особливих карт, що розміщуються на середині столу і є доступними для усіх гравців. Протягом ходу можна використати тільки одне із доступних заклинань, однак будь-яку кількість разів, на яку вам вистачить колб. Використані колби вилучають із гри.
Зауважте: для того, щоб спричинити завершення гри, учаснику достатньо не мати перед собою порожніх колб, навіть якщо в нього не залишилось жодної.
Для перших партій рекомендовано використовувати тільки два заклинання, «Переміщення чарівників» та «Переміщення веж». Однак чим краще ви ознайомитесь із грою, тим більше заклинань можете використовувати під час партій.