1 200 грн
|
|
1 200 грн
|
платежі
по 400 грн
платежі
по 600 грн
Видавець | WoodCat |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 3 - 15 хвилин |
Гравців | 1 - 8 |
Вік | 8+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Кооперативні |
Додатковий | Настільні ігри, Новачкам, Швидкі, Соло, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
24 плитки торгового центру 4 фішки героїв різних кольорів 12 жетонів «Недоступно» 9 плиток дій (5 з яких двосторонні) для гри від 2 до 8 гравців і 7 плиток дій для соло-гри 1 піщаний годинник 1 фішка «Зроби вже щось!» 1 таблиця «The Great Book of Challenges» («Велика книга випробувань») 1 плитка крадіжки |
«Magic Maze» - це пригодницька гра, в якій партія фентезійних героїв після невдачі у виконанні квесту втратила буквально усе своє спорядження, і у відчаї вирушає не досліджувати чергове підземелля, а грабувати місцевий торговельний центр, аби роздобути хоч яку зброю й обладунки. Не заблукайте у мережеві торговельних залів, застосовуйте лише свою дію на будь-якому з героїв, споряджайте партію усім необхідним та тікайте, поки вас не помітила охорона. І все це в реальному часі!
Якщо вам до вподоби пригоди з дотепним гумором та доступними правилами, придивіться також до кооперативної настільної гри «Петля». Якщо ж вам подобаються ігри в реальному часі, спробуйте суперницьку командну гру «Капітан Сонар», однак зважайте, що для партії у неї знадобиться більше учасників.
Як тільки ви завершили приготування й перевернули годинник, розпочинається ваше тихе мовчазне пограбування.
Мета гри: провести усі фішки героїв до комірок із необхідним спорядженням та вивести їх назад із торговельного центру до того, як добіжить час. Як тільки фішка героя дістанеться комірки виходу, приберіть її з поля. Якщо час добіг, а на полі залишилась хоча б одна фішка, всі учасники спільно зазнають поразки.
Стежте за діями друзів та застосовуйте свою дію на будь-якій із фішок на полі, як тільки це буде необхідно, або спробуйте звернути увагу друга на те, що необхідне його втручання.
Серед можливих дій вам може дістатись: