Кількість
|
Вартість
|
||
|
НАСТІЛЬНИЙ «МАНЧКІН»
Настільний варіант карткового «Манчкіна». Гра була розроблена Стівом Джексоном в 2008 році. У «Munchkin Quest» автор показав, що може створювати не тільки стьобні і пародійні паті-ігри, а й повноцінні пригодницькі RPG на рівні визнаних данжен кроулерів.
«Манчкін Квест» запозичив деякі «фішки» з класичного «Манчкіна» - наприклад, змивку від монстрів або неподобства - але разом з тим в грі з'явилося і багато нового. Перш за все, Гікач хотів би відзначити модульне поле підземелля. Тайли кімнат будуть додаватися в підземелля під час партії.
У героїв тепер будуть показники здоров'я і певний запас жетонів кроків, а монстри будуть слідувати за гравцями і нападати по своїй волі. Цікаво й те, що для перемоги потрібно не тільки досягти десятого рівня, але і обов'язково здолати Великого Боса - монстра двадцятого рівня.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Учасники стартують в кімнаті з входом. Вони ходять по черзі. Активний гравець бере карту «Deus ex Munchkin». Якщо в кімнаті є монстр, гравець бореться з ним. Щоб перейти в сусідню кімнату, потрібно витратити (перевернути) стільки жетонів кроків, скільки вказано на стику між тайлами. Відкриваючи нову кімнату, гравець застосовує її ефекти і додає в неї монстра.
У деяких кімнатах можна купувати/продавати шмотки, якщо немає монстрів. Витративши один жетон кроку і кинувши шестигранний кубик, гравець проводить обшук в кімнаті або піднімає шмотки. В кінці ходу гравець перевертає жетони кроків, повертаючи їх в початковий стан, після чого віддає зайві карти з руки гравцеві з найнижчим рівнем. Потім настає черга монстрів. Монстри рухаються по стрілках в кімнатах.
БІЙ З МОНСТРОМ
Бій починається, якщо гравець перебуває в одній кімнаті з монстром на початку свого ходу, якщо гравець входить в кімнату з монстром або монстр з'являється в його кімнаті в результаті прокляття, обшуку, ефекту карти «Deus ex Munchkin» або відкриття кімнати. Якщо в кімнаті кілька монстрів, доведеться битися з усіма. Як і в звичайному «Манчкіні», до бою можуть приєднатися і інші гравці.
У бою гравець порівнює рівень монстра зі своїм рівнем, додаючи бонуси шмоток, а також бонуси і штрафи поточної кімнати. Далі гравець і монстри кидають кубики і додають результати, що випали, до сумарної сили. Перемагає найсильніший. Якщо це гравець, він прокачує рівень і отримує скарби.
Програвши бій, гравець перевертає жетон здоров'я (серця) чорною стороною вгору. Коли останній жетон перевертається чорною стороною, манчкін вмирає і втрачає всі карти, крім «Deus ex Munchkin». Щоб монстр не створив зазначені на його карті неподобства, гравець може спробувати змитися, кинувши кубик. Якщо манчкіна все-таки наздогнала смерть, він воскресає на початку свого наступного ходу в кімнаті з входом.