Кількість
|
Вартість
|
||
|
ІСТОРИЧНА СТРАТЕГІЯ
Настільна гра «Mare Nostrum», також відома як «Цивілізація Сержа Лаже» - епічна стратегія на тему античних воєн. Дане видання являє собою перероблену версію гри 2003 року. Гравці очолять стародавні цивілізації - Рим, Карфаген, Грецію, Єгипет та Вавилон - і спробують привести їх до панування в Середземномор'ї.
Вони будуть розвивати армію і флот, наймати історичних героїв, розширювати свої володіння, зводити міста і чудеса світу та налагоджувати торгові шляхи. Завдяки різним здібностям стартових героїв - Цезаря, Перикла, Ганнібала, Хаммурабі і Клеопатри - сторони вже з самого початку асиметричні.
Перед вами англомовне видання гри від Academy Games, на сайті є й сторінка двомовного (укр/рос) видання гри Mare Nostrum від "Igames".
ТОРГІВЛЯ ТА БУДІВНИЦТВО
Учасники зіграють енну кількість раундів, поки хтось із них не досягне умов перемоги - побудує піраміди, стане лідером по всім трьом культам, захопить чотири столиці або легендарних міста, найме п'ятого героя або зведе п'яте чудо світу.
Раунд складається з послідовних фаз. Насамперед гравці збирають ресурси - товари і монети. Підконтрольні каравани приносять товари, ринки подвоюють прибуток, а міста дають дохід в монетах.
У фазу торгівлі торговий лідер вибирає один з маркерів обміну, що визначає кількість виставлених гравцями ресурсів. Гравці відкривають товари, і торговий лідер забирає собі один з них. Гравець, у якого забрали ресурс, бере ресурс у іншого гравця. І так далі, поки всі ресурси не будуть розібрані.
У фазу будівництва культурний лідер встановлює черговість будівництва. Розраховуючись ресурсами різних типів або монетами, гравці створюють армії і каравани, наймають героїв, будують чудеса світу, міста, ринки, храми і піраміди.
ВІЙНИ І ЛІДЕРСТВО
Черговість пересувань і подальших боїв визначає військовий лідер. Обраний гравець може спочатку перемістити свої триреми в сусідні моря і битися з ворожим флотом, якщо вважатиме за потрібне, а потім провести подібні маневри арміями на суші. На відміну від моря, битви в конфліктних областях на суші обов'язкові.
У битві використовуються кубики. Гравці кидають кубики за кожен свій легіон або за кожну трирему. Отриманий результат підсумовується і ділиться на п'ять - це і буде число влучень. Кожне влучання знищує один загін противника. Фортеця дає одне додаткове влучання власнику і блокує одне влучання супротивника. Після успішного завоювання гравець може розграбувати будівлю, окупувати будівлю або захопити маркер контролю провінції.
В останній фазі раунду гравці призначають лідерів для наступного раунду відповідно до положення на треках. Торговим лідером стає гравець, який володіє найбільшою кількістю караванів і ринків, культурним лідером оголошується той, у кого більше міст, а військовим - гравець з найбільшою кількістю трирем, легіонів і фортець. Спеціалізовані герої можуть збільшити ці показники.
ДОПОВНЕННЯ ДО ГРИ
ОГЛЯД
ГЕЙМПЛЕЙ