Кількість
|
Вартість
|
||
|
Самостійне продовження відомої економічної стратегії «Подорожі Марко Поло». Настільна гра «Marco Polo II: In the Service of the Khan» вийшла у 2019 році. Того ж року вона стала номінантом конкурсу «Meeples 'Choice».
Автори - зіркові італійські геймдизайнери: Даніеле Ташині («Teotihuacan: City of Gods», «Trismegistus: The Ultimate Formula») та Сімоне Лучані («Barrage», «Grand Austria Hotel», «Lorenzo il Magnifico»). Разом вони розробили «The Voyages of Marco Polo» й «Tzolk'in: The Mayan Calendar».
Marco Polo 2 гра отримала відмінні оцінки та найкращі відгуки на сайті «BoardGameGeek». Щодня гра піднімається все вище в рейтингу кращих стратегічних ігор. На думку Гікача, грі цілком до снаги повторити успіх попередниці. Або навіть перевершити її!
Марко Поло 2: На службі хана гра. Торгівля на Сході
Пригоди Марко Поло продовжуються! Гравці влаштовуються на службу до великого хана, правителя імперії Юань, і відправляються подорожувати та торгувати на просторах Азії - від Пекіна до Багдада та від Кашгара до Куньміна. Гра ведеться на переможні очки, які даються за виконані контракти, печатки гільдії, факторії у містах, товари та монети.
Перед початком гри учасники беруть планшети й розміщують на них фішки факторій свого кольору. Вони отримують кубики того ж кольору, початкові контракти, карти цілей, верблюдів і монети. Фішки мандрівників виставляються в Пекіні. Починаючи з останнього гравця, гравці проти годинникової стрілки вибирають по одному жетону персонажа з унікальними здібностями.
Перебіг гри
Партія триває 5 раундів. Щораунду гравці кидають свої кубики, а потім по черзі розміщують їх. У свій хід гравець розміщує один або кілька кубиків на доступній кормірці дії. Значення на кубику повинне відповідати вимогам комірки. Завжди можна виставити кубик на незайняту клітинку - коричневу або синю. Щоб розмістити кубик на зайнятій синій комірці, треба доплатити монети.
Дії (зони на ігровому полі):
- Торгові книги. Гравець отримує зазначені монети і/або ресурси. Верхні пропозиції безкоштовні. Щоб скористатися нижніми, потрібно віддати нефрит.
- Милість хана. Отримати 4 монети та 2 верблюди.
- Печатки гільдії. Отримати карту печатки гільдії, виставивши 2 кубики.
- Подорож. Виставивши кубики (від 1 до 3) і заплативши вартість комірки дії, гравець переміщує фішку свого мандрівника по ігровому полю. Гравець також оплачує монетами, верблюдами і/або нефритом вартість проходження ділянок маршруту. Якщо гравець завершує подорож у місті, де у нього немає факторії, він будує її, переставляючи фішку факторії з планшета в місто.
- Контракти. Отримати 1-2 контракти з міст, де у гравця є факторії.
- Дія особливого міста. Виконати дію особливого міста, де у гравця є факторія.
- Дія карти міста. Виконати дію карти міста, де у гравця є факторія.
Додаткові дії можна виконати в будь-який момент ходу:
- Виконати контракт. Віддавши зазначені фішки товарів і верблюдів, гравець отримує нагороду й кладе жетон в область виконаних контрактів на планшеті.
- Поліпшити печатку гільдії. Віддавши зазначені ресурси, гравець перевертає карту печатки гільдії та отримує бонус. Цей бонус гравець також буде отримувати на початку кожного раунду.
- Заглянути у гаманець. Виставити кубик й отримати 3 монети, 2 фішки верблюдів або 1 фішку нефриту.
- Перекинути кубик. За це потрібно віддати 1 верблюда.
- Збільшити або зменшити значення кубика на 1. Це можна зробити за 2 фішки верблюдів.
- Узяти чорний кубик. Отримати додатковий чорний кубик за 3 фішки верблюдів. Наприкінці раунду гравці повертають чорні кубики.
Кінець гри
Партія закінчується після п'ятого раунду. Гравці отримують переможні очки:
- за поліпшені печатки гільдії (ПО вказується на картах печаток);
- за кількість неповторюваних гербів у містах з факторіями гравця;
- 1 ПО за кожні 2 фішки товарів;
- 1 ПО за кожні 10 монет;
- за найбільшу кількість виконаних контрактів - 8 очок. Друге місце - 4 очки.
У кого більше очок, той і переможець.