Кількість
|
Вартість
|
||
|
Захоплююча логічна гра з чудовими компонентами. Настільна гра «Marrakech» була розроблена в 2007 році Домініком Ерхардом, автором «Кондотьєра» та «Сереніссіми».
У 2008-2014 роках Марракеш гра ставала номінантом конкурсів «Spiel des Jahres», «Japan Boardgame Prize», «Hungarian Board Game Award», фіналістом «Juego del Año» і переможцем конкурсів «As d'Or», «Spiel der Spiele» і «Mensa Select».
На думку Гікача, «Marrakech» ідеально підійде для сімейного проведення часу. Гра сподобається і дітям, і дорослим, і новачкам, і досвідченим гравцям. Причому не тільки своїми розкішними килимками.
Марракеш: швидка логічна гра для всієї родини
Гравцям пропонується перенестися на ринок килимів марокканського Марракеша. У центрі ігрового поля (ринкової площі) виставляється фігурка господаря ринку Ассама. Учасники отримують по 30 дирхамів і стопки килимів своїх кольорів. Мета гри - викласти якомога більше своїх килимів поверх чужих і заробити побільше грошей.
Ігровий процес Marrakech.
Гравці ходять по черзі. Активний гравець:
- Переміщує Ассама
До переміщення гравець може повернути Ассама наліво або направо (але не назад). Потім гравець кидає кубик і пересуває Ассама по прямій на стільки клітин, скільки тапок випало на кубику. Досягаючи краю поля, Ассам рухається у напрямку стрілок.
- Платить противнику
Якщо Ассам зупиняється на килимі противника, активний гравець повинен заплатити власнику цього килима. Гравець платить по одній монеті за кожну пов'язану клітину, накриту килимом того ж кольору.
- Викладає килим
Гравець кладе килим свого кольору поруч з фігуркою Ассама. Одна з частин килима повинна бути викладена ортогонально щодо клітини Ассама. Килим може закривати:
- дві порожні клітини;
- одну порожню клітину і одну половинку будь-якого килима;
- дві половинки килимів різних кольорів.
Хід передається наступному гравцеві.
Кінець гри
Грають до тих пір, поки не буде викладено останній килим. Гравці рахують видимі клітини зі своїми килимами. Кожна така клітина приносить одне очко. 1 дирхам - це теж одне очко. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.