Кількість
|
Вартість
|
||
|
Містобудівна стратегія з механіками драфту і тайловикладання. Настільна гра «Between Two Castles of Mad King Ludwig» була розроблена в 2018 році. Вона є симбіозом ігор «Castles of Mad King Ludwig» і «Between Two Cities», запозичивши в однієї гри сетинг, а в іншої - принципи та базову механіку.
Перед вами російська локалізація. Ви можете купити англійське видання - "Between Two Castles of Mad King Ludwig".
НАПІВКООПЕРАТИВНЕ БУДІВНИЦТВО ЗАМКІВ ДЛЯ БОЖЕВІЛЬНОГО КОРОЛЯ ЛЮДВІГА
Гікач вибачається за оксюморон, але це дійсно напівкооперативна змагальна гра з високим рівнем взаємодії, яка відмінно підійде для сімейного дозвілля. Як неважко здогадатися з назви, у грі «Між двох замків божевільного короля Людвіга» учасники знову візьмуться за будівництво палаців для великого любителя помпезних і незвичайних архітектурних споруд, ексцентричного баварського короля Людвіга II.
У даній грі учасники будують відразу по кілька замків, співпрацюючи з сусідами, які сидять праворуч і ліворуч. В процесі партії вони відкривають тайли кімнат і вирішують, в які замки їх додати. При фінальному підрахунку очок гравці отримують найменші суми (з двох можливих) за побудовані замки. А перемагає гравець з найбільшою сумою очок.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС – ДВА РАУНДИ ДРАФТУ
На початку гри між кожною парою гравців викладаються тайли тронних залів. У центрі столу розміщуються великий органайзер із тайлами звичайних кімнат і малий органайзер із тайлами особливих кімнат, придворних і картами бонусів.
Партія триває два раунди. У кожному раунді гравці одночасно беруть по дев'ять тайлів звичайних кімнат і:
- обирають по два тайли взакриту, інші передають сусідам зліва;
- відкривають обрані тайли;
- після обговорень із сусідами викладають один тайл у правий замок, а другий - у лівий.
Підвальні приміщення будуються під тронним залом, а коридори на будь-якому рівні. Усі інші тайли додаються вище або на рівні тронного залу. Тайли на наступних поверхах не можуть висіти в повітрі, вони повинні спиратися на тайли знизу.
Гравці повторюють ці кроки, поки в передаваних стопках не залишиться по одному тайлу. У другому раунді учасники драфтять тайли проти годинникової стрілки.
ТИПИ КІМНАТ
Виклавши в замок три звичайні кімнати одного типу, гравці отримують бонус відповідного типу. Розмістивши в замку п'ять звичайних кімнат одного типу, вони вибирають одну особливу кімнату та додають її в замок.
У грі бувають такі звичайні кімнати:
- Їдальні: приносять по два очка за кімнати зазначених типів, розміщені поруч. Бонус за третю їдальню - ще один тайл звичайної кімнати.
- Житлові приміщення: приносять по 1-2 очка за кожну оточуючу кімнату того ж типу. Бонус за третє житлове приміщення - тайл придворного. Придворні дають переможні очки в кінці гри за тайли замку з настінними прикрасами.
- Підсобні приміщення: приносять по одному очку за кожну послідовно з'єднану однотипну кімнату. Бонус за третє підсобне приміщення в замку - бонусна карта. Виконавши умови на бонусній карті, можна отримати додаткові переможні очки в кінці гри.
- Паркові зони: приносять по одному переможному очку за зазначені кімнати, розташовані в будь-якій частині замку. Над тайлами паркових зон з блакитними межами, які позначають відкрите небо, не можна розміщувати інші тайли. Бонус за третю паркову зону - тайл фонтану (5 переможних очок в кінці гри).
- Спальні: приносять по чотири очки, якщо в кінці гри в замку буде шість звичайних кімнат інших типів. Бонус за третю спальню - тайл вежі. Кожна кімната в вертикальному ряду під вежею приносить одне очко.
- Коридори: приносять по одному очку за кожну оточуючу кімнату з зазначеною настінною прикрасою. Бонус за третій коридор - тайл великого залу. Великий зал дозволяє отримати по одному очку за кожен оточуючий тайл.
- Підвальні приміщення: приносять по 1-2 очка за кожну кімнату на тому ж рівні. Як бонус за третій підвал можна вибрати бонус будь-якого іншого типу.
- Тронний зал: дає по два очка за кімнати зазначених типів, розташовані в потрібних місцях поруч з самим тронним залом.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Після закінчення другого раунду гравці рахують очки за замки. Кожен гравець порівнює очки за замки зліва та справа й отримує меншу з двох сум. Переможцем стає гравець з найбільшою серед найменших сум. За однакової кількості очок дивляться по другим замкам.
Гікач також радить звернути увагу на містобудівну стратегію "Suburbia".