595 грн
|
|
595 грн
|
платежі
по 198 грн
платежі
по 298 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 70x70 (100 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 70x70 (50 шт) - 3 пачки |
---|---|
Видавець | Geekach |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 30 хвилин |
Гравців | 4 - 8 |
Вік | 8+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Для компанії |
Додатковий | Настільні ігри, 8-9 років, Сімейні, Новачкам, Швидкі, Мафія, Творчі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
72 карти агентiв: 2 набори по 36 карт з рiзними зворотами 32 карти контррозвiдки 8 рiзнокольорових карт шпигунiв 8 рiзнокольорових фiшок шпигунiв Правила гри |
Артикул | GKCH126W |
Штрихкод | 4820242620998 |
Країна друку | Україна |
Вдягайте маску та вирушайте на карнавал! Серед барвистих костюмів вам необхідно знайти своїх спільників та не потрапити під пильне око контррозвідки.
Настільна гра «Мигцем» створить за вашим столом незрівнянну атмосферу тотальної підозри, хитрих мікро-рухів, та смішинок, про які ви з друзями ще довго згадуватимете опісля.
Мета кожного ходу – знайти свого спільника і подати йому сигнал, підморгнувши. Звісно ж, щоб цього не помітили інші. Якщо спільники знайшли один одного, підморгнули та залишились непоміченими – кожен з них отримує по 1 очку. Якщо гравець помічає таємний зв'язок між двома іншими гравцями – то отримує 2 бали замість них.
В будь-який момент гри, як тільки вам здається, що один гравець моргає іншому – оголосіть про свою підозру і назвіть гравця та номер карти, яку він має в руці. Якщо він і справді має відповідну карту – скиньте використану карту контррозвідки та заберіть собі обидві карти агентів з названим номером (ви отримуєте 2 бали). Якщо ж ви помилилися – то просто втрачаєте карту контррозвідки без ефекту.
Починайте рахувати свої переможні бали в тому випадку, якщо:
Усі отримані карти агентів та невикористані карти контррозвідки приносять по 1 переможному балу.
А якщо сам процес підморгування вам здається не дуже зручним, або навпаки занадто легким - домовтеся з друзями про будь-який інший сигнал, Гікач вам того не заборонить.
Ми дбаємо про вашу конфіденційність
Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.