Кількість
|
Вартість
|
||
|
Детективна напівкооперативна гра з механікою прихованого переміщення. Настільна гра «Narcos: The Board Game» була створена в 2018 році бразильським геймдизайнером Фелем Барросом, автором таких ігор, як «The World of SMOG: Rise of Moloch» і «Gekido: Bot Battles» (ще Гікачу відомо, що Фел Баррос взяв участь в розробці топових проектів CMON - «Солнце, що сходить», «Суцільної темряви», «Хрещеного батька», «Етносу» та «Bloodborne: Породження Крові»).
Але повернемося до наших «нарків». Як ви вже, напевно, здогадалися і без Гікача, гра «Narcos» заснована на однойменному серіалі студії «Netflix», що розповідає про боротьбу американських агентів УБН з Медельїнським кокаїновим картелем, що розростається, на чолі з невловимим Пабло Ескобаром.
Перед вами версія гри російською мовою. Ви можете купити англійську локалізацію - "Narcos: The Board Game".
Гра «Нарко»: зловити Пабло Ескобара
У грі «Наркос» гравцям пропонується взяти участь в колумбійській нарковійні. Один гравець стане Патроном-оверлордом і займеться будівництвом злочинної імперії, а решта учасників, створивши альянс з місцевої поліції, УБН, картелю Калі і «Лос-Пепес», направлять спільні зусилля на те, щоб зловити і засадити у в'язницю Пабло Ескобара.
Ігрове поле являє собою карту Колумбії з містами і плантаціями. Також на полі є трек слави Патрона і шкала доходу від нарколабораторій. Гравець за Патрона отримує його планшет і розміщує п'ять випадкових фігурок сікаріо, Леона і Ла-Кікі в комірках. Фігурка самого Патрона виставляється на нульову поділку шкали слави. Оверлорд отримує три таємні карти цілей, 10$ і добирає п'ять карт сікаріо з особистої колоди.
Вибравши організації, гравці отримують по дві фігурки мисливців і відповідні їм карти. Фігурки виставляються на поле в сусідніх з аеропортами локаціях. В одній локації може перебувати тільки один мисливець. Загальний планшет дій кладеться в центрі столу. Колода карт дій перемішується, з неї відкривається три карти. Після цього Патрон записує номер своєї таємної стартової локації на аркуші притулку.
Переможні умови
Патрон перемагає в двох випадках:
- якщо виконані умови на трьох картах цілей;
- коли він стає президентом, заробивши двадцять очок слави.
Альянс урядових і мафіозних організацій перемагає, коли Ескобар арештовується вдруге.
Ігровий процес Narcos
Партія триває кілька сезонів-раундів, а кожен раунд складається з чотирьох фаз.
- Цілі
Патрон відкриває карту цілі сезону, що настав і отримує зазначені бонуси.
- Сікаріо
Патрон таємно розподіляє жетони захисту між своїми сікаріо на планшеті.
- Ходи Патрона і гравців
Організації ходять по черзі, а між ними ходить Патрон. Тобто спочатку ходить Патрон, потім перша організація, знову Патрон, потім друга організація і так далі, поки не походить четверта організація.
У свій хід Патрон:
- може витратити 1$, щоб перемістити одного сікаріо по дорогах на відстань до трьох локацій. Сікаріо нездатні заходити в локації з мисливцями і блокпостами. Сікаріо можуть переносити по одному білому кубику кокаїну. Якщо білий кубик доставлений в місто з аеропортом, в кінці сезону Патрон отримує 4$;
- повинен розіграти карту сікаріо з руки і виставити зображену на ній фігурку на поле. Картою з темним силуетом можна виставити на поле звичайного сікаріо. Скинувши будь-яку карту, можна виставити Леона або Ла-Кіку. Після розміщення фігурки застосовуються ефекти карти і виконуються особливі / звичайні дії.
Відстань від поточної таємної локації Ескобара до виставленої фігурки сікаріо не повинна перевищувати значення дальності сікаріо. Звичайний сікаріо може виконати дві дії - викласти жетон впливу в місто, жетон лабораторії з білим кубиком на плантацію або прибрати жетон блокпоста.
Леон може переміститися по дорогах на відстань до чотирьох локацій. Доставивши білий кубик в аеропорт, він відразу ж приносить 4$ своєму патрону. Ла-Кіка дозволяє вручити карту «Срібло або свинець» мисливцеві в сусідній локації. Власник мисливця приймає умови підкупу або ловить кулю і укладає свою фігурку до кінця сезону.
- поповнює руку до п'яти карт.
У свій хід організація:
По черзі переміщує своїх мисливців і виконує ними дії. Активний мисливець пересувається по дорогах на відстань до двох локацій. Він не може заходити в локації з сікаріо і в міста з жетонами впливу. Міста з аеропортами вважаються сусідніми для мисливців.
Виконуючи дію, гравець вибирає одну з відкритих карт дій на планшеті і перекладає її у вільну комірку дії з тим же номером. «Х» дозволяє покласти карту в будь-яку вільну комірку. Розіграні карти дій залишаються в комірках до кінця сезону, зменшуючи кількість варіантів.
Взагалі мисливець може виконати такі дії:
- атакувати сікаріо в сусідній локації. Сила атаки дорівнює значенню карти дії. Патрон відкриває жетон захисту відповідного сікаріо. Щоб прибрати Сікаріо з поля, сила атаки повинна перевищувати показник захисту.
- знищити лабораторії. Мисливець прибирає з поля стільки жетонів лабораторій/білих кубиків з поточної та/або сусідніх локацій, яке значення на карті дії.
- розмістити блокпост. Мисливець викладає стільки блокпостів в поточній і/або сусідніх локаціях, яке значення на карті дії.
- зменшити вплив Патрона. Мисливець прибирає стільки жетонів впливу з поточної та/або сусідній локації, яке значення на карті дії.
- розслідувати дальність. Патрон повинен назвати два числа - правильну і неправильну відстань від активного мисливця до поточної таємної локації Ескобара.
- розслідувати тип локації. Патрон каже, до якого типу належить його поточна таємна локація - міста чи плантації.
- розслідувати регіон. Патрон повідомляє, чи в одному регіоні знаходяться Ескобар і активний мисливець.
- заарештувати Патрона. Активний мисливець переміщається на кілька локацій і питає у Патрона, чи знаходиться він в поточній або в конкретній сусідній локації. Якщо відповідь ствердна, Ескобар заарештований.
В кінці ходу організація оновлює карти дій, скидаючи всы невибрані карти і відкриваючи три нові карти з колоди.
- Кінець сезону
- Патрон просуває маркер за шкалою доходу за кожен залишившийся на полі жетон лабораторії. Потім він отримує дохід.
- Фігурки сікаріо з білими кубиками в аеропортах відправляють наркотики за кордон. Патрон отримує 4$ за кожен відправлений кубик.
- Патрон оголошує локацію, в якій він закінчив сезон.
- Патрон перевіряє, чи досягнуто умови на його картах цілей. Виконавши три цілі, Патрон перемагає.
- Патрон отримує стільки очок слави (і просуває фігурку Ескобара по треку), яка сумарна славі всіх лишившихся на полі сікаріо. Він перемагає, набравши 20 очок слави.
- Патрон вибирає нову таємну локацію і відзначає її на аркуші притулку. Він платить стільки доларів, яка відстань від нової локації до локації, де він закінчив сезон.
- Мисливці, що лежать піднімаються. Всі карти дій заново замішуються в колоду. З неї відкриваються три нові карти.
Гікач також радить звернути увагу на інші ігри з механікою прихованого переміщення - "Лють Дракули" і "Полювання за Кільцем".