Кількість
|
Вартість
|
||
|
Наступна станція Лондон - а звідти планувати метро!
«Наступна станція Лондон» - це гра із механікою «переверни й намалюй», в якій учасники спробують перепланувати Лондонську систему метро. Найкращий проєкт отримає відзнаку, а найкращий планувальник здобуде перемогу у грі. Видання також містить два додаткові модулі: особливі властивості кольорів гілок та спільні цілі для гравців. Ці модулі краще додавати коли ви вже достатньо ознайомилися із базовими правилами.
Якщо вам до вподоби настілки із механікою «переверни й намалюй», зверніть увагу на гру «Стежки Тукани», в якій учасники створюватимуть туристичні маршрути між селами тропічного острова. Також вас може зацікавити гра «Залізниця Ink», у якій учасники створюватимуть транспортні мережі згідно з результатами кидків гральних кісток.
Приготування до гри Наступна станція Лондон
- Роздайте кожному учаснику аркуш із мапою Лондона та один з кольорових олівців.
- За трьох гравців розмістіть один позосталий олівець між гравцями на середині столу, за гри вдвох - по одному позосталому олівцю ліворуч від кожного гравця. За гри соло розташуйте їх у випадковій послідовності над своїм аркушем.
- Якщо ви вирішили грати з картами спільних цілей, перемішайте усі дві карти й викладіть горілиць на стіл дві з них, а решту поверніть до коробки.
- Якщо ви гратимете із картами властивостей кольорів, перемішайте усі чотири карти властивостей та випадково призначте по одній карті для кожного олівця, навіть якщо зараз його не отримав жоден з учасників.
- Виберіть першого гравця: він у цьому раунді буде контролером. Розпочинайте планування!
Перебіг гри Наступна станція Лондон
Гра триває 4 раунди, протягом яких гравці спланують 4 різних гілки метрополітену в себе на аркушах олівцями різних кольорів.
Мапу Лондона поділено на 9 центральних та 4 додаткових райони. Центральні райони кожен містять по декілька символів станцій: трикутників, кіл, квадратів і п'ятикутників. Один з центральних районів також містить зображення центральної станції зі знаком питання. До цієї станції можна провести тунель як до станції з будь-яким іншим символом. Крім того, ви зустрінете на мапі станції, що обведені променистим колом - це туристичні локації міста, і за проведення тунелів до них ви отримаєте додаткові ПО.
Кожен раунд складається з кількох етапів:
- Визначення початкової станції. В залежності від того, гілку якого кольору ви зараз будете малювати (ваш активний олівець), знайдіть символ початкової станції відповідного кольору на вашому аркуші мапи.
- Будівництво гілки. Протягом цієї фази контролер поточного раунду перемішує колоду з 11 карт станцій та розкриває по одній карті за раз. Символ станції на відкритій карті вказує на те, з якою станцією ви маєте сполучити свою гілку. Якщо тільки не відкрито карту відгалуження, ви маєте продовжувати гілку зі станції, яку останньою доєднали до неї.
Це може бути будь-яка станція із відповідним символом, однак ви можете прокладати тунелі тільки по прямій та лише за розміченими пунктирними лініями на мапі: породи у підґрунті міста досить міцні, й прокласти тунелі інакше не вийде.
Крім того, ви не можете малювати дві лінії поверх одного пунктиру, не можете закільцювати свою гілку назад до будь-якої станції, що вже є у ній, або сполучити її з іншою початковою станцією, а також не можете прокладати тунелі через символ іншої станції на шляху до необхідної. Якщо ви не можете або не бажаєте малювати тунель, ви можете пропустити цей символ цього разу й почекати, доки контролер відкриє новий.
Щойно контролер відкриє п'яту карту станції (жовте або рожеве тло), гравці замальовують останній тунель і завершують раунд. - Підрахунок переможних очок. Підрахунок ПО у грі відбувається щораунду у відповідному полі внизу вашого аркуша мапи.
Спочатку порахуйте кількість тунелів, які вав вдалось намалювати, і запишіть її до першої комірки.
Потім порахуйте кількість районів Лондона, крізь які проходить намальована цього раунду гілка й запишіть до другої комірки.
До третьої комірки запишіть кількість станції у районі, в якому ця гілка сполучила їх найбільше.
Порахуйте, скільки разів ваша гілка перетнула Темзу, помножте на 2 і запишіть отримане число до четвертої комірки.
Підсумуйте усі значення в стовпчику цього раунду в останній комірці.
Після цього закресліть стільки туристичних локацій внизу мапи, скільки туристичних місцин сполучила ваша гілка цього раунду. Це вам знадобиться наприкінці гри. - Приготуйтесь малювати наступну гілку. Для цього усі гравці передають свої олівці наступному учаснику ліворуч. За гри втрьох контролер цього раунду бере олівець з центру столу, а гравець праворуч від нього кладе олівець на центр столу. За гри вдвох гравці передають олівці за звичайними правилами й кладуть олівець ліворуч від себе, як наче там є гравець. За гри соло просто візьміть наступний олівець.
Контролером стає наступний учасник ліворуч від попереднього контролера. Розпочніть новий раунд.
Щойно буде намальовано четверту гілку, ви пропускаєте четверту фазу раунду й приступаєте до фінального підрахунку ПО. Підрахуйте усі значення в останній комірці стовпчиків станцій, після чого додайте ПО за виконані спільні завдання (за використання) та за останню закреслену туристичну станцію у полі підрахунку ПО (щонайбільше ви можете закреслити 10 станцій для одержання 25 ПО). Гравець із найбільшим рахунком стає переможцем та отримує запрошення на будівництво!