Кількість
|
Вартість
|
||
|
НАЦІЇ НА КУБИКАХ
Кубиковий варіант масштабної настільної цивілізації "Nations". Гра "Nations: The Dice Game" створена тим самим автором, шведським гейм-дизайнером Рустаном Хоканссоном. Вона побачила світ 2014 року, роком пізніше народження старшої сестри. Це досить швидка стратегія протистояння великих націй. Гравцям пропонується очолити єгиптян, греків, римлян або персів і на прискореному перемотуванні пройти з ними шлях від світанку до зеніту цивілізації.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гра триває 4 раунди-епохи. Гравці ходять по черзі. Активний гравець кидає свої кубики, а потім виконує одну з трьох дій - перекидання, купівля тайлу або будівництво чуда світу. На гранях кубиків зображені ресурси – золото, їжа, мечі-сила, книги та камінь. Перекидання кубиків Гікач не коментуватиме. Купуючи тайл, гравець платить за нього золотом чи силою. Чим вище ряд, тим більше коштує тайл. Після покупки тайл розміщується на планшеті гравця на вільному осередку або зайнятому, змінюючи старий тайл. Тайли колоній кладуться поруч із планшетом, їх кількість не обмежена.
Якщо гравець має куплений тайл дива світу, він може побудувати його, витративши камені. Побудовані чудеса світу теж розміщуються за межами планшету, отже, гравець може будувати їх у необмеженій кількості. Раунд закінчується, коли всі спасують. Наприкінці раунду учасники підраховують книги. Гравці отримують по одному очку за противників, у яких менше книг. Далі учасники долають голод – витрачають їжу та отримують переможні очки. І нарешті воюють – втрачають сили та знову отримують переможні очки.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується після четвертого раунду. Гравці підсумовують переможні очки на своїх збудованих чудесах світу, колоніях, будинках та найнятих радниках. Гравець із найбільшою кількістю переможних очок стає переможцем.
ОГЛЯД АНГЛІЙСЬКОЮ