Кількість
|
Вартість
|
||
|
Економічна стратегія з механікою колодобудівництва. Настільну гру «Newton» було розроблено у 2018 році тоді ще маловідомим Несторе Мангоне спільно із суперзіркою Сімоне Лучіане, автором «Tzolk'in: The Mayan Calendar», «Ґолема», і «Barrage».
Того ж року гру «Ньютон» було номіновано як «Найкращу стратегію» на «Golden Geek», а на «Cardboard Republic Laurel» вона здобула перший приз. На думку Гікача, ця комплексна стратегія .
БУТИ ІСААКОМ НЬЮТОНОМ
Ньютон, НьЮтон, НьютОн… У настільній грі «Newton» кожен учасник перевтілиться у свою версію молодого Ісаака Ньютона. Вони перемістяться до XVII століття, у диявольський 1666рік. Шукаючи порятунку від бубонної чуми, вони вирушать до Кембріджу, де, звісно ж, підставлять свої голови під падучі яблука (чим би ще було зайнятись у Кембриджі?) Той, кому в тім'я прилетить райський фрукт, відкриє закон гравітації, а потому ще й три закони класичної механіки.
На початку гри на поле викладаються жетони європейських міст, університетів та пам'яток. На полі треків розміщуються жетони бонусів, спеціалізацій, винаходів, надходжень та цілей. Гравці отримують планшети вчених та заповнюють їх жетонами книг та кубиками подорожей, потім добирають на руку по шість карт дій. Усі фішки на початку розміщують у Базелі.
ПЕРЕБІГ ГРИ NEWTON
Партія триває шість раундів, кожен раунд складається з фази дій та фази завершення ходу. У фазу дій гравці по черзі грають по одній карті з руки та виконують дії. Розіграні карти розміщують на вільних місцях спеціальної області планшета, що у грі кличуть «столом». Гравець виконує основну дію та активує ефект (за наявності). До або після основної дії можна сплатити монети для виконання будь-якої кількості довільних дій.
ФАЗА ДІЙ У ГРІ NEWTON
Сила дій гравця дорівнює сумі символів дії на картах його «стола». Звісно, ви можете застосувати й менше сили, якщо це для вас вигідно.
Основні дії в хід гравця:
- Робота. Гравець просуває маркер по треку на стільки кроків, якою є сила дії, і отримує таку ж кількість монет;
- Технології. Гравець просуває свого студента з треку технологій на стільки кроків, якою є сила дії.
- Подорож. Вчений переміщується шляхами на мапі Європи на стільки кроків, якою є сила дії. Якщо дорога платна, гравець витрачає вказану кількість монет. Жетони бонусів необхідно підбирати, їхні ефекти активуються негайно. Після переміщення гравець має взяти кубик подорожі зі свого планшета й розмістити його у локації, в якій зупинилась його фішка вченого. У локації з цілями можна зайти лише у разі виконання зазначених вимог.
- Лекція. Гравець купує та бере в руку карту дії, вартість якої не перевищує силу дії.
- Дослідження. За виконання зазначених вимог, гравець розміщує жетон книги на полиці, ярус якої не перевищує силу дії.
- Джокер. Дозволяє виконати будь-яку основну дію.
Довільні дії:
- додати дві карти дій на ринок за дві монети;
- збільшити силу основної дії за одну монету;
- придбати колбу за три монети;
- прийняти нового студента за п'ять монет.
Фаза дій закінчується щойно усі учасники виконають по п'ять дій – займуть усі комірки для карт на своїх «столах».
ФАЗА ЗАВЕРШЕННЯ РАУНДУ
Кожен гравець вибирає одну карту дії зі «столу» та підкладає її під планшет у такий спосіб, щоб було видно символ дії. Решту карт поверніть зі «столу» в руку. Учасники одержують переможні очки за відкриті місця на книжкових полицях. Карти дій на ринку оновлюються. Жетон першого гравця передається наступному за годинниковою стрілкою учаснику.
ЗАВЕРШЕННЯ ГРИ
Після завершення шостого раунду розпочинається фінальний підрахунок переможних очок. До набраного протягом гри рахунку також додають очки за:
- відвідані локації із цілями;
- зіграні карти геніїв.
Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем, справжнісіньким Ісааком Ньютоном.