Кількість
|
Вартість
|
||
|
Масштабний дуельний варгейм про протистояння Радянського Союзу та нацистської Німеччини на Східному фронті Другої світової війни (також відомому як Велика Вітчизняна війна).
Військово-історична настільна гра «No Retreat! The Russian Front» була розроблена в 2008 році. У 2009 році вийшли доповнення «Na Berlin!» і «No Surrender!». У 2011 році видавництво варгеймів «GMT Games» випустило делюксову версію з доробленими правилами, поліпшеним дизайном і двома доповненнями. Ця версія гри прямо перед вами.
У 2008 році перше видання гри від Victory Point Games потрапило в список номінантів жанрового конкурсу «Charles S. Roberts». У 2011-12 роках делюксова версія «No Retreat! The Russian Front» ставала номінантом конкурсів «Golden Geek», «Origins Awards» і вже переможцем конкурсу «Charles S. Roberts» у категорії «Найкращий варгейм про Другу світову війну». Гікач повинен відзначити, що гра досі входить у ТОП-30 кращих військових ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Ні кроку назад! гра: від операції «Барбаросса» до взяття Берліна
Настільна гра «No Retreat! The Russian Front» присвячена подіям Другої світової війни, починаючи з вторгнення німецької армії на територію СРСР у 1941 році до контрнаступу радянських військ і подальшого взяття Берліна в 1945 році.
Гравцям пропонується 8 сценаріїв: Операція «Барбаросса», План «Блау», Операція «Сатурн», Операція «Цитадель», Операція «Багратіон», «На Берлін!», Турнірний сценарій і альтернативно-історичний, згідно з яким у Червоній армії не було чисток. Сценарії відрізняються стартовою розстановкою та переможними умовами. Кампанію можна почати з будь-якого сценарію. Для любителів одиночної гри є спеціальний модуль.
Гра проходить на гексагональному полі, що представляє собою Східну Європу та європейську частину Радянського Союзу. Кожен гекс - це 100 кілометрів території. Гравці використовують фішки, що позначають військові з'єднання різного типу та сили. Граючий за Німеччину розпоряджається сірими / чорними фішками німецької армії та блакитними фішками союзників (італійців, румунів, угорців, фінів). Граючий за СРСР керує червоними / коричневими фішками.
«No Retreat! The Russian Front» - асиметричний гексагональний картковий варгейм з фішками-каунтерами. Карти розігруються як ресурси або як події. За допомогою карти можна ініціювати якусь історичну подію для Німеччини / СРСР або відновити з'єднання, перемістити його, спровокувати противника на контрудар тощо.
Ігровий процес No Retreat! The Russian Front
Противники вибирають один із сценаріїв і дотримуються інструкцій. Кожен ігровий раунд - це 2 місяці війни (в 1945 році - 1 місяць). На початку раунду просувається жетон за шкалою раундів, розігрується подія раунду та перевіряються умови перемоги. Першою завжди ходить Німеччина, а потім СРСР.
Хід гравця ділиться на такі фази:
- Добір карт
Залишивши собі до двох карт, гравець скидає інші карти та добирає 4 нові карти з колоди.
- Перевірка постачання
Обидва гравці перевіряють свої лінії постачання. Довжина лінії постачання від джерела постачання до з'єднання не повинна перевищувати чотирьох гексів. Якщо якесь з'єднання не забезпечується, на нього кладеться жетон «Без постачання». Незабезпечене з'єднання втрачає свою зону контролю, воно не може бути покращено, також погіршуються його бойові характеристики та знижується дальність переміщення. У фазу видалення з'єднання з жетоном «Без постачання» забирається з поля.
- Організація
- Поліпшення та вдосконалення з'єднань (пов'язаних сухопутними лініями постачання). Щоб поліпшити з'єднання (перевернути фішку на сильну сторону), гравець за Німеччину повинен скинути 2 карти (з'єднання СС - 1 карта), а гравець за СРСР - 1 карту. З 6-го раунду гравець за СРСР може безкоштовно вдосконалити одне з'єднання в цю фазу. З 13 по 17 раунд СРСР може вдосконалити додаткове з'єднання.
- Розстановка з'єднань. Нові та відновлені з'єднання виставляються в підконтрольних містах забезпечених постачанням або на сусідніх гексах. Нові німецькі з'єднання виставляються тільки у Великій Німеччині. При відновленні розбитих з'єднань на них кладуться жетони дезорганізації.
- Перегрупування. Гравець може скинути карти з руки, щоб прибрати жетони дезорганізації.
- Переміщення
Гравець переміщує свої з'єднання. Відстань переміщення кожного з'єднання обмежена зазначеною на фішці межею дальності. Можна перекинути свої з'єднання залізницею. Погодні умови - бруд, сніг тощо - скорочують дальність переміщення. Також додаткові очки руху витрачаються на подолання складних ділянок місцевості.
- Бій
З'єднання можуть атакувати ворожі фішки на сусідніх гексах. Перед початком бою активний гравець викладає жетони цілей на ворожі фішки, які він має намір атакувати. Його противник викладає жетони контрударів на гекси, які повинні бути атаковані. За кожен жетон контрудару він повинен скинути одну карту.
Битви розігруються в будь-якому порядку. Противники підсумовують бойову силу на фішках, які беруть участь у битві. Атакуючий може використовувати жетон підтримки. Далі опоненти отримують право розіграти по одній карті. Сила атакуючого ділиться на силу того, що захищається й округляється в меншу сторону. Це число визначає початковий стовпець в таблиці бою. Для визначення підсумкового співвідношення сил потрібно врахувати вплив місцевості, погодних умов, жетонів підтримки й ефектів розіграних карт подій.
Атакуючий гравець кидає кубик, звіряє результат зі стовпцем підсумкового співвідношення сил і застосовує ефект. Сили обмінюються ушкодженнями, той, хто обороняється відступає, починає контратаку тощо.
- Видалення з'єднань і жетонів з поля
Фішки активного та неактивного гравця з жетонами «Без постачання» прибираються з поля. Також прибираються жетони дезорганізації, «Бліц!» і «Удар!».
- Висадка
Переміщувані по залізниці з'єднання здійснюють висадку.
Як перемогти?
Щоб перемогти, потрібно:
- Захопити й утримати ключові гекси. Одна зі сторін повинна контролювати та забезпечувати три ключових для неї гекса;
- Набрати більше переможних очок, ніж необхідно для раптового розгрому в поточному раунді;
- Вбити Гітлера. Знищити берлінський гарнізон;
- СРСР перемагає, якщо набирає 34 або більше очок;
- Німеччина перемагає, якщо на початку 23-го раунду жетон «Вищої точки» знаходиться вище жетона «На Берлін!».
Якщо нічого такого не відбувається, по закінченню останнього, 28-го раунду перемагає Німеччина.