Кількість
|
Вартість
|
||
|
Неймовірна сімейна стратегія з рухомим ігровим полем для 3-5 безстрашних плавців. На березі бурхливої Ніагари приховані скарби, та дістати їх зможуть найобережніші шукачі. Бурхливий водоспад знесе ваше каноє стрімким потоком, якщо запливете занадто далеко.
Особливості гри
- Коробка використовується як ігрова зона: на обидві перевернуті частини викладається ігрове поле зі звисаючою частиною водоспаду.
- На зображенні ріки розташовуються круглі прозорі диски, що символізуватимуть течію і зміщуватимуться в кінці кожного раунду в залежності від погодних умов. Крайні диски, що опинилися на краю водоспаду, падатимуть вниз разом із каноє.
- Кожен гравець володіє двома дерев'яними каноє, і при втраті одного з них йому доведеться виставляти каноє на ігрове поле витративши один зі здобутих каменів, а скарб на його борту буде безповоротно втрачений.
Мета гри - першим зібрати:
- 5 дорогоцінних каменів різних кольорів,
- або 4 камені одного кольору,
- або 7 будь-яких каменів.
Перебіг гри
- Кожен гравець має однаковий набір жетонів переміщення, 6 з яких вказують на швидкість руху каноє, а одна - на зміну погоди.
- На початку кожного раунду гравці таємно обирають один зі своїх жетонів і викладають його долілиць. Використані жетони повернуться в руку лише тоді, коли всі жетони буде зіграно.
- Перед початком свого ходу активний гравець розкриває свій жетон та виконує переміщення каноє або змінює погоду. Якщо обидва каноє гравця знаходяться на суші, то він може перемістити лише одне з них. Якщо обидва каноє на воді – він повинен перемістити обидва.
- Число на жетоні переміщення вказує скільки переміщень та дій виконує кожне каноє, до того ж щоб підібрати або викласти камінь на сусідній берег треба витратити 2 очка переміщення.
- Всі очки переміщення мають бути використані. Одне каноє може перевозити лише один камінь, а для його зарахування гравцеві необхідно пришвартувати каноє на березі біля пристані.
- Якщо гравець використовує жетон з символом Хмари, то замість переміщення він змінює погоду вверх або вниз на власний вибір. Шкала погоди вказує на скільки дисків буде рухатися течія в кінці раунду.
Обережно, крадіжка
Якщо гравець пливе вверх по річці в пустому каноє і його хід завершується на одному диску з суперником, у якого на борту є камінь, то він може викрасти його. За саму крадіжку не витрачаються очки переміщення.
Сонце пече, річка тече
Після того як всі гравці виконали свій хід, візьміть додаткові прозорі диски згідно значенню шкали погоди та додайте їх до гирла річки, зміщуючи всі інші у напрямку водоспаду.