Кількість
|
Вартість
|
||
|
Перед вами кооперативна гра у стилі Містеріуму та Діксіту з прихованими асиметричними ролями:
- Гримуар грає у відкриту і він єдиний кому відомий Зрадник. Він знає де знаходиться вихід із Бібліотеки, проте йому заборонено розмовляти з Чарівниками. Гримуар дає підказки іншим гравцям за допомогою карт ілюзій. Мета Гримуара - допомогти Чарівникам знайти вихід.
- Чарівники тримають свою роль в таємниці та розшифровують підказки Гримуара, щоб знайти двері і вибратися з Бібліотеки.
- Зрадник приховує свою роль та намагається заплутати Чарівників. Перемагає, якщо Чарівники втрачають всі очки згуртованості.
Перебіг гри
- На початку кожного раунду перед Гримуаром розміщуються жетони пасток в залежності від витраченого у минулому раунді часу. Кожна пастка матиме особливий ефект і певним чином заважатиме Чарівникам.
- Гримуар дістає верхню карту з колоди ілюзій і кладе її долілиць біля себе – це карта виходу, яку повинні вгадати Чарівники. Гримуар відкриває ще дві карти ілюзій та кладе їх на планшет книги. За допомогою двох жетонів метеликів він вказує на 1 або 2 елементи на цих картах, щоб натякнути на карту виходу.
- Всі Чарівники заплющують очі, Гримуар просить Зрадника відкрити очі і показує йому 8 карт в альбомі. Зрадник може обрати до 2 карт, які буде замінено на нові.
- Всі ці карти замішуються з картою виходу і викладаються навколо ігрового поля. Чарівники обговорюють підказки і намагаються вгадати карту виходу. Кожен Чарівник розміщує свою фішку біля карти, яку він вважає правильною. На цьому етапі Гримуар використовує пісковий годинник, щоб відміряти час на роздуми.
- Якщо біля правильного виходу знаходиться щонайменше одна фішка персонажа – гравці просувають жетон на треку прогресу. Успішне проходження всіх ігрових раундів приведе Чарівників та Гримуара до перемоги. За кожну неправильно обрану карту Чарівники втрачають жетон згуртованості – втрата всіх жетонів означає одноосібну перемогу Зрадника. Якщо жоден з гравців не обрав правильний вихід – гра триває, але жетон треку прогресу залишається на тому ж місці.
- Всі картки ілюзій оновлюються і починається новий раунд.
Пошук Зрадника
Коли гравці втрачають останній жетон згуртованості з темної секції ігрового поля – починається фаза звинувачень. За 1 хвилину всі гравці, крім Гримуара, обговорюють особу Зрадника, після чого на рахунок три одночасно вказують пальцем на нього. За кожного помилково звинуваченого гравця Чарівники втрачають 2 жетони згуртованості. Якщо Зрадника було викрито, то відтепер він не братиме участі в обговореннях, але розігруватиме звичну фазу скидання карт ілюзій.
Гра без Зрадника
Якщо у грі беруть участь 2 або 3 гравців – Зрадника у грі немає. В дуельній партії гравець Чарівник отримує дві фішки персонажів, які довільно розміщує в фазі вибору.
Тож, Гікач закликає не втрачати згуртованості і якнайшвидше вибратися з цієї зачарованої Бібліотеки!