Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 1 пачка
Видавець Libellud
Мова

Мова видання гри.

Англійська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мовонезалежна
Час партії 40 хвилин
Гравців 2 - 8
Вік 10+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, 10-13 років, Сімейні, Для компанії, Новачкам, Творчі, Dixit
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

ігрове поле
84 карти ілюзій
30 жетонів згоди
14 жетонів пасток
7 карт відданості (6 карт вірності
карта зрадника)
7 фішок персонажів
2 маркери-метелики
2 напівпрозорі карти червоного кольору
2 напівпрозорі карти з білим візерунком
підставка (картонний планшет у формі книги)
складний альбом-тримач для карт з лічильником часу на зворотному боці
пісочний годинник ( ̴ 1 хвилина)
полотняний мішечок
тайл зникаючої кімнати
правила гри

Настільна гра Обскуріо (Obscurio)

В наявності
Артикул: plntgr003
1 490 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Перед вами кооперативна гра у стилі Містеріуму та Діксіту з прихованими асиметричними ролями:

  • Гримуар грає у відкриту і він єдиний кому відомий Зрадник. Він знає де знаходиться вихід із Бібліотеки, проте йому заборонено розмовляти з Чарівниками. Гримуар дає підказки іншим гравцям за допомогою карт ілюзій. Мета Гримуара - допомогти Чарівникам знайти вихід.
  • Чарівники тримають свою роль в таємниці та розшифровують підказки Гримуара, щоб знайти двері і вибратися з Бібліотеки.
  • Зрадник приховує свою роль та намагається заплутати Чарівників. Перемагає, якщо Чарівники втрачають всі очки згуртованості.

Перебіг гри

  1. На початку кожного раунду перед Гримуаром розміщуються жетони пасток в залежності від витраченого у минулому раунді часу. Кожна пастка матиме особливий ефект і певним чином заважатиме Чарівникам.
  2. Гримуар дістає верхню карту з колоди ілюзій і кладе її долілиць біля себе – це карта виходу, яку повинні вгадати Чарівники. Гримуар відкриває ще дві карти ілюзій та кладе їх на планшет книги. За допомогою двох жетонів метеликів він вказує на 1 або 2 елементи на цих картах, щоб натякнути на карту виходу. 
  3. Всі Чарівники заплющують очі, Гримуар просить Зрадника відкрити очі і показує йому 8 карт в альбомі. Зрадник може обрати до 2 карт, які буде замінено на нові.
  4. Всі ці карти замішуються з картою виходу і викладаються навколо ігрового поля. Чарівники обговорюють підказки і намагаються вгадати карту виходу. Кожен Чарівник розміщує свою фішку біля карти, яку він вважає правильною. На цьому етапі Гримуар використовує пісковий годинник, щоб відміряти час на роздуми.
  5. Якщо біля правильного виходу знаходиться щонайменше одна фішка персонажа – гравці просувають жетон на треку прогресу. Успішне проходження всіх ігрових раундів приведе Чарівників та Гримуара до перемоги. За кожну неправильно обрану карту Чарівники втрачають жетон згуртованості – втрата всіх жетонів означає одноосібну перемогу Зрадника. Якщо жоден з гравців не обрав правильний вихід – гра триває, але жетон треку прогресу залишається на тому ж місці.
  6. Всі картки ілюзій оновлюються і починається новий раунд.

Пошук Зрадника

Коли гравці втрачають останній жетон згуртованості з темної секції ігрового поля – починається фаза звинувачень. За 1 хвилину всі гравці, крім Гримуара, обговорюють особу Зрадника, після чого на рахунок три одночасно вказують пальцем на нього. За кожного помилково звинуваченого гравця Чарівники втрачають 2 жетони згуртованості. Якщо Зрадника було викрито, то відтепер він не братиме участі в обговореннях, але розігруватиме звичну фазу скидання карт ілюзій.

Гра без Зрадника

Якщо у грі беруть участь 2 або 3 гравців – Зрадника у грі немає. В дуельній партії гравець Чарівник отримує дві фішки персонажів, які довільно розміщує в фазі вибору.

Тож, Гікач закликає не втрачати згуртованості і якнайшвидше вибратися з цієї зачарованої Бібліотеки!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору