2 300 грн
|
|
2 300 грн
|
платежі
по 767 грн
платежі
по 1 150 грн
Видавець | WoodCat |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 45 - 75 хвилин |
Гравців | 2 - 5 |
Вік | 10+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Один проти всіх |
Додатковий | Настільні ігри, 10-13 років, Для хлопчиків, Для підлітків, Логічні, Гікам |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
Ігрове поле острова Планшет календаря 5 ширм 5 фігурок 4 листа персонажів Міні-карта Джона Сільвера 4 міні-карти 4 листа для записів Скриня і жетон скарбу 6 жетонів скринь 8 жетонів достовірності 11 підказок "Область" 8 підказок "Компас" 7 початкових підказок 11 підказок "Чорна мітка" 4 фішки порядку ходу Лист з наклейками 2 маленькі лінійки 5 маркерів 6 інструментів: - Циркуль - Велика лінійка - Велике кільце пошуку - Мале кільце пошуку - Великий компас - Малий компас Правила гри |
Гра на блеф і дедукцію, присвячена пошукам скарбів на острові. Сюжет гри - кардинальне переосмислення пригодницької класики - «Острова скарбів» Роберта Стівенсона. Довгий Джон Сільвер все серед живих і ба більше - досі є капітаном.
Однак, втомившись слухати обіцянки, команда здіймає бунт проти капітана Сільвера. Пірати вирушають на острів, щоб знайти схований там скарб. Але де саме копати? Учасники спробують розколоти Джона Сільвера, а той, звісно, буде водити всіх за ніс до тих пір, поки не трапиться шанс дати драла.
Настільна гра «Treasure Island» була розроблена у 2018 році французьким геймдизайнером Марком Пак'яном. Ілюстрації виконав відомий художник Венсан Дютре, з яким Гікач близько знайомий за настілками «Ольтре», «Племена вітру» та «Зачаровані».
На початку гри Джона Сілвера ув'язнено. Умовою перемоги для нього є після звільнення з полону досягнути захованого скарбу раніше, ніж його знайдуть бунтівні пірати. Натомість пірат, що першим знайшов скарб, здобуває перемогу.
До втечі Джона Сілвера усі раунди гри відбуваються за вказівками з комірок календаря, на яку перемістився маркер одного з піратів. Ці комірки дозволятимуть піратам переміщати фігурку Джона Сілвера між вежами на мапі, будуть змушувати Довгого Джона розігрувати різноманітні підказки й надаватимуть йому жетони блефу, завдяки яким він зможе брехати під час надання підказок.
Та щойно один з жетонів порядку ходу дістанеться комірки із символом звільнення Джона Сілвера, він негайно вступає до гри. Відтепер своєю чергою ходу він може здійснити кінний перехід (до 6 миль), а кожен гравець у свій хід може здійснити не одну, а дві дії. Якщо Сілвер першим дістанеться місця, в кому заховано скарб, він переможе, й для цього йому навіть не потрібно виконувати дію пошуку!
У свій хід гравець-пірат може виконати такі дії:
Якщо пошук невдалий, Джон Сільвер повинен сказати про це. Інакше Довгий передає гравцеві скриню з жетоном скарбу.
Кожен гравець також може скористатися особливими діями, зазначеними на аркуші його персонажа.