Кількість
|
Вартість
|
||
|
PAKAL. НАСТІЛЬНИЙ ПАЗЛ НА ШВИДКІСТЬ
«Pakal» – це швидкий та різноманітний сімейний абстракт, в якому гравці випробують не лише просторове мислення, але й спритність, бо ацтекські головокрутки з планшетів гравців учасники будуть розвʼязувати на швидкість. Ще більше мезоамериканських зміїв можна знайти в іншому сімейному абстракті «Коатль».
Підготовка до гри «Pakal»
Для цього спочатку роздайте кожному гравцеві карту зі звірями та планшет, на який вони розміщають рухливі плитки таким чином, щоб не було видно жодної тварини. Планшет із Pakal нагадує головокрутку "пʼятнашки", і плитки в ній рухаються так само.
- Розмістіть маркери гравців на першу поділку на полі.
- Розмістіть жетони із ацтекськими малюнками поруч з полем.
- Перетасуйте колоду завдань та розмістіть верхнє завдання горілиць поруч із полем.
- Неподалік залиште запас плиток для планшетів гравців.
- Встановіть на свій телефон або планшет допоміжний застосунок та виберіть складність.
Хід гри у Pakal
Гра триватиме кілька раундів, аж доки маркер одного з гравців не дістанеться храму за джунглями та лавовим полем. Правила гри доволі прості.
- На початку раунду запустіть таймер у додатку. Раунд завершується коли добіжить час.
- Зберіть пʼятнашки на своєму планшеті таким чином, щоб було видно лише звірів із карти завдання.
- Встигніть зібрати головокрутку та схопити один з жетонів звірів поруч з полем до того, як завершиться раунд. Як лише ви схопили жетон, рухати плитки на планшеті та міняти жетон не можна.
- Ви переміщаєтесь на найближчу поділку із зображенням звіра з вашого жетона, якщо вірно виконали завдання, а також і звіра з вашого жетона немає серед звірів на карті.
- Якщо ви помилились, цього раунду ви не переміщаєтесь і заміняєте одну прозору плитку зі свого планшета на непрозору, що полегшить вам проходження наступного раунда.
- Якщо ваш маркер пройшов на шляху повз факели, замініть непрозору плитку на своєму планшеті на прозору. Це підіймає для вас ставки, бо ускладнить виконання завдання.